2 Mpx webcam voor sterke achtergrondverlichting
Hallo, Ik ben op zoek naar een goedkope 2 Mpx webcam die goed werkt bij sterk tegenlicht. Ik zit voor een raam en kan de luxaflex niet naar beneden doen uit consideratie met mijn collega's.

2
Hallo, Ik ben op zoek naar een goedkope 2 Mpx webcam die goed werkt bij sterk tegenlicht. Ik zit voor een raam en kan de luxaflex niet naar beneden doen uit consideratie met mijn collega's.
2
Hallo allemaal Welke externe webcam kunnen jullie aanraden voor een iPad Pro M4? Ik vind de geïntegreerde camera met de brede straal en landschapsmodus helemaal niets. Hartelijk dank
0
Hallo, Ik ben op zoek naar een webcam met een korte brandpuntsafstand om QR-facturen te scannen. De brandpuntsafstand zou een paar cm of meer moeten zijn.
6
Welke webcam is ideaal voor teams? Audio wordt gedekt via een headset. Primair gebruik: professionele vergaderingen, ondersteuning
1
DIGITEC, weten jullie al of en wanneer jullie de Elgato Facecam PRO in jullie assortiment kunnen opnemen? Ik zou er zeer in geïnteresseerd zijn. Bedankt.
1
Ik heb al gezocht met filters Windows 11 Home, maar de meeste zijn relatief duur. Het moet vooral gaan voor het voeren van telefoongesprekken. Heeft iemand een tip voor me?
2
Aangezien zulke bijkomstige informatie als kleurwaarden, gevoeligheid, enz. hier niet wordt vermeld, weet iemand een goede vergelijkingssite hiervoor?
1
Hallo samen, Ik ben op zoek naar een webcam. Wat eenvoudig klinkt is een dramatisch moeilijke en ingewikkelde onderneming, want de keuze is inmiddels gigantisch en als beginner heb ik geen idee waar ik op moet letten. Misschien kun je me helpen? Basiseisen en toepassingsgebied: 1) Ik heb de webcam nodig om online fitnesslessen te geven. 2) De camera moet onafhankelijk van het scherm ingesteld kunnen worden. 3) Gemakkelijk te hanteren Beeldinstellingen en functies: a.) Mogelijkheden voor zoomen, en camera-instellingen (hoek en grootte). Volledige lichaamsinstellingen in liggend en staand formaat moeten mogelijk zijn. b.) Heel eenvoudig te gebruiken als "normale" webcam, als het gebruik alleen aan tafel is met teams of ZOOM. Scherpte is hier een probleem c.) Er mag geen jitter of vertraging zijn in bewegende beelden tijdens het sporten. d.) Een goede lichtintensiteit e.) Een goede microfoon f.) Mogelijkheid tot video-opname Dat zouden alle vereisten zijn. Heeft iemand een goede tip voor me? Veel dank
2
Hallo allemaal, Ik zoek een webcam met een goede focus en helder beeld. Het moet mogelijk zijn een voorwerp van dichtbij te laten zien. Kun je een goede webcam aanbevelen? Het hoeft niet de goedkoopste te zijn, goede kwaliteit mag best wat kosten. Bedankt voor je steun
2
Goedendag Gemeenschap Ik ben op zoek naar een nieuwe webcam, mijn oude is helaas een paar keer omgevallen en houdt daardoor niet zo goed stand op de monitor. Ik heb er een nodig met 1920x1080p voor goede opnamen, het is alleen mijn gezicht te zien maar het mag niet gepixeld zijn, dan wil ik graag een webcam die je kunt inzoomen, mijn oude "Logitech HD Pro C920" kun je met OBS inzoomen ook al staat het niet in de specificaties, dus ik ben aangewezen op hulp. Ik zou er graag een hebben die min of meer hetzelfde kan, maar dan met een deksel, dat vind ik best praktisch, ik betaal ook graag meer als de prijs/prestatieverhouding goed is, ik ben niet iemand die per se een merkproduct nodig heeft en daar x frank meer voor wil betalen. Het belangrijkste is dat de webcam de 3 dingen kan: Full HD, zoombaar, met een cover. Bedankt voor je hulp mfg Rohan
2
@digitec kun je een nieuw filter toevoegen voor Windows Hello?
5
Hallo allemaal. Ik heb goedkoopste webcam nodig die werkt met Windows 10.
2
Hallo samen Bij mijn e-banking provider is het mogelijk om de nieuwe QR-code betaalstroken via de webcam te lezen. Dit werkt redelijk goed met mijn laptop webcam, maar helaas helemaal niet met mijn Aukey webcam (item 13649078). Ik neem aan dat het niet eens een focus heeft. Heeft iemand in dit opzicht goede ervaringen met een externe webcam? En gebruiken ze het regelmatig? Ik heb niet echt zin om het hele assortiment door te kopen totdat ik er een vind die goed werkt.
1
Hallo samen Ik presenteer altijd op de flip-over vanuit mijn thuiskantoor. Het zou cool zijn als er een webcam was met een zoomfunctie, zodat ik kan inzoomen zodra ik naar de flip-over ga. Kan iemand iets aanbevelen? Groeten janick
0
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een webcam waarbij je de brandpuntsafstand handmatig kunt instellen. Bestaat er zoiets? Bedankt voor je tips!
3
Hallo Samen Ik hoop dat iemand hier al ervaring mee heeft. De situatie: - Enkele keren per week een korte bijeenkomst - Een whiteboard (ca. 2x2m) moet zichtbaar zijn (handschrift ca. 1cm hoog, liefst leesbaar). - De cameraafstand is relatief flexibel (ideaal is ca. 4m afstand) - USB-aansluiting (verschillende mensen gebruiken dit) - Plug 'n' Play onder Win10 voor teams (als webcam) - De lichtomstandigheden zijn zeer goed - Geen beweging - Staat op tafel (statief is ook mogelijk) - Geluid is niet nodig We gebruiken momenteel een oude Logitech met bescheiden resolutie en geen autofocus --> supermakkelijk aan te sluiten, maar alles is wazig, je kunt alleen de lettertypes raden. Kan ik met deze eisen elk model gebruiken, of waar kan ik het beste op letten? Als iemand ervaring heeft met een soortgelijke situatie, zou ik super dankbaar zijn. Groeten Peegee
7
Hallo allemaal Ik heb een goede headset met microfoon van Jabra. Nu heb ik nog een webcam nodig, maar zonder microfoon, want die heb ik al op de headset. Ik heb al een webcam, maar met een geïntegreerde microfoon. Tijdens een WebEx of Skype sessie zijn onder Win10 altijd beide microfoons geactiveerd, ongeacht of ik ze in de setup heb geselecteerd, gedeactiveerd of verwijderd. Bovendien wordt na het opnieuw opstarten van de pc alles onmiddellijk weer geactiveerd en worden de instellingen opnieuw ingesteld. Wie kan mij een webcam aanbevelen met de gevraagde criteria. Bij voorbaat dank
1
Ik verwachtte (slechts lichtelijk overdreven) een golf van nieuwe webcams op CES. Tot nu toe heb ik er nog geen enkele gezien. Zijn er nieuwe aankondigingen voor 2021 of moeten we nog steeds de Full HD-modellen met kleine sensoren uit 2018 kopen?
0
Hallo Is er een externe webcam met een fysieke aan/uit-schakelaar (niet alleen een klepje/schuifje)? Ik wil de webcam uitschakelen om mezelf te beschermen tegen ongewenste toegang op afstand? Gegroet en bedankt
6
Wow. Dat is zeldzamer dan goud, een klote 2MP webcam met een minisensor. Ondertussen worden APS-C camera's met verwisselbare lenzen naar je toegeworpen. Ingenieuze professionele vintage lenzen zijn ook bijna gratis verkrijgbaar. Bewakingscamera's (IP-camera's) zijn ook veel beter dan webcams voor dezelfde prijs. Is dit nu de Youtube-generatie die alleen de gesponsorde "inflencers" volgt? Het aandeel Logitech staat ook in de bubbelstand.
3
Hallo, Ik wil mijn spellen graag streamen vanaf de bank. Wat voor soort camera zou goed zijn? Afstand van TV tot bank ca. 2m Bedankt voor de tips.
2
Hallo allemaal, Iemand een idee voor de beste Webcam voor streaming? Niet te duur maar wel relevant.
8
Hoe kan het dat webcams al maanden niet beschikbaar zijn? Ok Corona morona, we snappen het. Maar de vraag zou eigenlijk moeten dalen door de versoepelingsmaatregelen en velen zijn niet meer verplicht thuiswerk te doen (in sommige Europese landen toch). Wat is dan de reden dat een nok zeldzamer is geworden dan een briefje van 100 frank op de vloer ? En die mensen die een stel goedkope Logitech cams hebben gekocht om ze op Ebay te verkopen voor 20 francs meer zijn sowieso de grootste piraten. Vriendelijke groeten en in de hoop een cam te krijgen
5
Pas de levertijden voor Logitech webcams aan. Het duurt nu al 6 weken 4-6 dagen en ik heb de webcam nog steeds niet. Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd....
13
Is er een fabriek in China afgebrand? Of waarom is er al een paar weken geen normale webcam meer beschikbaar?
4
Hallo Ik zoek een zo goedkoop mogelijke webcam voor het filmen van mijn handen tijdens het gamen
1
Hallo Samen Ik heb op mijn werk een klein project aangenomen om een oplossing te vinden voor onze kleinere vergaderzalen (4-6p.). De cam moet op de TV gemonteerd worden, via de TV-aansluiting gaan en van de TV via HDMI naar d3n laptop. Terwijl ik dit schrijf, denk ik dat dit waarschijnlijk een fatsoenlijke verdeelkast of iets dergelijks nodig heeft. Wat we proberen te vermijden is dat er nog een kabel op tafel ligt, afgezien van de kabel die over de vloer gaat (minstens 3m kabel). Of een kleine all inclusive oplossing, waarbij een schakelkast of iets dergelijks al inbegrepen is. Hoop dat iemand van Digi of met het geheel in werking me een beetje kan helpen :) Bedankt en blijf gezond!
2
Ik wil een 24-uurs webcam achter mijn raam opzetten. Ik wil de afbeelding (alleen liggend) online beschikbaar maken. Ik heb het snelste mobiele internet met de beste ontvangst. Wat heb ik nu nodig?
4
Wie heeft ervaring met het aansluiten van meerdere webcams op één pc? Kunnen ze afzonderlijk worden ingesteld (helderheid, contrast, enz.)? Met Logitech had ik het probleem dat het stuurprogramma beide camera's hetzelfde configureerde en ze niet als afzonderlijke camera's herkende. Hoe zit het met de andere fabrikanten?
0
Ik zou geïnteresseerd zijn in een webcam die ook de functie heeft om foto's te maken via de sluiterknop op het apparaat (ik weet dat het via software werkt, maar in dit geval is dat niet nodig). Kun je een product aanbevelen?
3
30 van 31 discussies