Microfoonstandaards

11 Discussies voor in Microfoonstandaards

Begin discussie
    eye9haff5you 2 jaren geleden in Microfoonstandaards

Microfoonarm (of een gecombineerde optie) die op een Ergotron paal van 3,5 cm kan worden gemonteerd?

Hallo samen Ik ben al weken op zoek naar een microfoonarm, of een manier om deze op een slimme en chique manier aan mijn "Ergotron LX Dual" staander (3,5 cm) te bevestigen. Het is een enorme jungle met veel bijna mogelijkheden en ondanks het feit dat er precies zo'n product op de markt zou kunnen zijn, is er praktisch geen. Het is jammer dat Ergotron (met hun hoogwaardige producten) zich niet ook op deze markt heeft begeven. De enige die er veelbelovend uitzag was de "Viozon Selfie desktop live", maar die was uiteindelijk net zo slecht als de rest. Daarom wend ik me wanhopig tot jullie, gewaardeerde Digitec community. Aap samen sterk! Mijn gedachten tot nu toe zijn: Buizenklemmen (niet echt chic) en dan met bijvoorbeeld de "Elgato Flexarm". Geen enkele gewone microfoonarm zou op deze manier werken. Gewoon een arm bevestigen met een tafelklem (extreem lelijk) zou waarschijnlijk niet werken. Ik zou ook liever horizontaal langs het scherm komen en niet ondersteboven. Maar het aanpassen van een extra Ergotron LX arm (esthetisch de beste optie) is praktisch onmogelijk. Het Vesa draaipunt is stevig vastgeklonken. En nog veel meer dingen die ik me nu niet kan herinneren. Ik hoop dat iemand misschien een idee heeft voor een connector, arm of anderszins. Mechanische kennis en mogelijkheden om gaten te boren, schroefdraad en andere dingen zouden aanwezig zijn. Helaas heb ik geen freesmachines en draaibanken.

1

Pianoman1777 4 jaren geleden in Microfoonstandaards

Tafel zwenkarmstatief voor zware microfoons

Hallo allemaal, ik denk dat deze vraag steeds terugkomt, maar ik ben op zoek naar een geschikt statief (tafelzwenkarm) voor mijn Rode Procaster (750g zonder spider). Rode PSA1 is wederom niet leverbaar en ik heb al veel verschillende uitspraken gehoord over de kwaliteit (+-). Het statief moet geen ingebouwde XLR-kabel hebben, maar een kabelsleuf zou niet slecht zijn. Het moet 360° kunnen draaien en veren of een slim bevestigingssysteem hebben. Het mag niet meer kosten dan 150 sFr. Ik heb nu gekeken naar de Tascam TM-AM2, maar er is geen beoordeling voor. K&M zou waarschijnlijk ook iets zijn, maar ook hier niet per se overtuigende recensies. Dus geef me alsjeblieft advies. Merci

1

Anonymous 5 jaren geleden in Microfoonstandaards

Is er maar één microfoonarm voor mijn Rode NT USB ? PSA1

Ik zoek een microfoonarm voor mijn rode microfoon omdat ik niet graag 90 frank betaal voor een microfoonarm. Ik zoek er een die minder kost maar wel compatibel is met mijn microfoon.

2

SchiGGyyy 5 jaren geleden in Microfoonstandaards

Microfoonarm

Hoi op zoek naar een microfoonarm die beschikbaar is (Is voor de Rode Podcaster)

1

v.vongunten 5 jaren geleden in Microfoonstandaards

HyperX Quadcast microfoonarm

Hallo samen Kan iemand een goede microfoonboom aanbevelen voor mijn HyperX Quadcast? Volgens de beschrijving werkt elk "met zowel 3/8 inch als 5/8" - kan ik dienovereenkomstig iets nemen dat aan deze eisen voldoet? Bedankt!

2

mokhtarbrahimi54 6 jaren geleden in Microfoonstandaards

Microfoonstandaards

Hallo allemaal, omdat ik heb gemerkt dat het erg moeilijk is om een microfoonarm te vinden voor de Trust Emita wilde ik vragen of jullie statieven kennen die erop passen. Ik zou blij zijn met elk nuttig antwoord en wens je een fijne dag.

1

bfczerogearx 6 jaren geleden in Microfoonstandaards

Microfoonarm voor Razer Seiren X

Hallo lieve gemeenschap :) Ik ben op zoek naar een microfoonarm (op tafel of verzwaard) voor de razer seiren x. Ik kijk uit naar je antwoorden!

3

Anonymous 6 jaren geleden in Microfoonstandaards

Zoek microfoonstandaard (zwenkarm) voor tafel met conische rand

Mijn houten tafel heeft rondom een 2 cm brede (of diepe) conus. Zijn er zwenkarmen met een diepere tafelbevestiging voor tafels met een taps toelopende rand? Hoe diep is de tafelbevestiging van bijvoorbeeld een RODE PSA1? Door het tafelblad boren voor de gatbevestiging is helaas uitgesloten, ook al zou het een elegante oplossing zijn. Ik ben dankbaar voor tips en aanbevelingen.

0

Lukas Wüthrich 7 jaren geleden in Microfoonstandaards

Tafelstandaard voor Tascam TM-80

Hallo samen Ik zou graag een houder hebben voor mijn microfoon (Tascam TM-80) die aan iets aan de zijkant op of aan de tafel bevestigd kan worden, in plaats van recht voor me. Kan iemand iets goedkoops aanbevelen dat veilig past? Bedankt en mfg Lukas

0

david.schmidt 8 jaren geleden in Microfoonstandaards

Razer Seiren Pro Accessoires

Omdat de accessoires voor de Razer Seiren Pro niet beschikbaar zijn op Digitec, wilde ik weten welke accessoires anders zouden passen. Bijv. welke zwenkarm etc.?

0

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Microfoonstandaards
StartBegin discussie