Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Spelrecorders

5 Discussies voor in Spelrecorders

Begin discussie
    Anonymous 7 maanden geleden in Spelrecorders

Gebruik Nintendo Switch op je laptop

Ik heb een gaming laptop uit het middensegment en ben op zoek naar een oplossing om de Nintendo Switch erop aan te sluiten, d.w.z. het scherm van de laptop te gebruiken. Op forums worden een capturekaart (4K passthrough) en een HDMI-kabel plus software (Open Broadcasting Software (OBS)) genoemd als oplossing. Weet iemand welke capturekaart nodig is en of dit werkt?

0

swissjuan 5 jaren geleden in Spelrecorders

HDCP uitschakelen om PS3 op te nemen

Weet iemand welke HDMI-splitter ik nodig heb om gameplay van de PS3 op te nemen? Het is gecodeerd door HDCP, een zoektocht leerde dat je een HDMI-splitter nodig hebt om het te verwijderen. Ik heb er een van Lindy gekocht die HDCP ondersteunt, maar die helaas niet verwijdert. https://www.digitec.ch/de/s1/product/lindy-hdmi-splitter-compact-2-port-switch-box-8905947 Blijkbaar kon de volgende dat wel, maar die is niet meer verkrijgbaar. https://www.digitec.ch/de/s1/product/ligawo-hdmi-splitter-1-eingang-2-ausgaenge-4k2k-3d-switch-box-5669263 Heeft iemand een suggestie? Ik heb al gevraagd naar de Ripsaw HD van Razer en een e-mail gestuurd naar Digitec, maar het is geen slecht idee om het hier te vragen :-)

1

master_mundo 6 jaren geleden in Spelrecorders

Capture Cards voor Nintendo Switch?

Wanneer komen er capture kaarten voor Nintendo switch?

2

Lezard Valeth 7 jaren geleden in Spelrecorders

AVerMedia GC573 Live Gamer 4K ?

Wanneer zal deze capture kaart hier verkrijgbaar zijn? Ik wil echt niet op amazon bestellen (50$ invoer- en douanekosten)

2

Seraph 8 jaren geleden in Spelrecorders

4K Gameplay's

Hoi jongens ^^ Ik zie hier alleen dat deze game capture kaarten opnemen in HD 60 FPS. Maar er zijn ook mensen die in 4K opnemen.... Hoe doen ze dat?

2

Orde van de
discussies
Forum voor Spelrecorders
StartBegin discussie