zoek batterij compatibel Lenovo c340-14iml
Hallo, kun je een compatibele batterij voor me vinden?

1
Hallo, kun je een compatibele batterij voor me vinden?
1
Goedenavond Op zoek naar een batterij voor mijn LP Top, HP notebook - 15-bs187nz.Welke past? Bedankt
0
Ik zoek een vervangende batterij voor dit model. Ik heb al contact opgenomen met Medion support en ze hebben me doorverwezen naar een site die dubieus lijkt. Zou je aanbevelingen hebben?
1
Welke vervangende batterij moet ik bestellen voor deze notebook "HP Spectre x360 Convertible 15-df0800nz"?
1
Ik wil graag een vervangende batterij voor bovenstaande. Kun je er een aanbevelen?
0
Enige suggestie waar ik een vervangende batterij voor Notebook Dell XPS 13 kan kopen? Ik woon in Chavannes de Bogis.
2
Ik wil graag weten welke bateria ik moet kopen voor mijn notebook hp envy i7 mocerl - 17-J170nz e serial - CG44624TL ...
1
Welk locatieapparaat past op mijn Asus ZenBook ( 150 Watt, 7,7A, 19,5V)? Ik kan het product A17-150P1A niet vinden.
3
Hallo samen Ik zoek een vervangende batterij voor het genoemde apparaat. Helaas is de originele batterij niet meer verkrijgbaar. Voor zover ik heb kunnen achterhalen is het apparaat EOL en zijn er geen batterijen meer verkrijgbaar bij de fabrikant. Weet iemand of er batterijen voor verkrijgbaar zijn, en zo ja, welke geschikt zijn? Bedankt voor je antwoorden.
2
De volgende informatie over de batterij Informatie over de batterij: Informatie over het batterijmodel: Serienummer: 6N8422EU13CB Fabrikant: SMP Apparaatnaam: bq20z951 Verpakking Partijcode: 0 PCB Kavelcode: 0 Firmwareversie: 002a Hardwareversie: 000a Celversie: 100
0
Kunt u mij vertellen welke (vervangende) batterij past op de Lenovo Ideapad 500-15?
0
Wanhopig op zoek naar vervangende batterij voor mijn laptop Toshiba Satellite L750 -17P. Kan iemand mij helpen?
4
Wie kan mij de juiste batterij vertellen. Het origineel heeft 2670mAh. Zijn er sterkere? Ik zie mijn weg niet door de enorme selectie. Bedankt!
0