Voedingseenheid voor Swisscom Internet Box 2
Heb je een vervangende voeding voor de Swisscom Internet Box 2?
1
Heb je een vervangende voeding voor de Swisscom Internet Box 2?
1
Hallo, De oplader werkt niet meer en ik moet hem vervangen. Ik kan het originele onderdeelnummer niet vinden. Zou een USB-C oplader beter zijn dan het originele model? Welk model raad je aan? De originele oplader is 65 W. Bedankt voor je hulp!
2
Gevonden : HP USB-C GaN, Laptop-oplader 65 W. Zijn er concurrerende producten? En hoe filter ik 'geaarde voedingseenheid'?
0
Hallo, ik heb een oplaadkabel (USB-C) met een Zwitserse stroomaansluiting (stekker) nodig voor mijn HP Elite x360 830 13 inch G9 2-in-1 notebook pc. Welke raad je aan? Het mag er ook een zijn die sneller oplaadt.
1
Welke past bij de Dell Latitude 7490 notebook?
1
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar de juiste vervangende voeding voor een HP Elitebook HSN-104C, met Zwitserse stekker. Kan iemand mij helpen het juiste product te vinden? Hartelijk dank.
1
Ik moet het voer vervangen dat ik niet meer heb. Ik weet niet wat het juiste voer is voor dit type pimp. Hebben jullie ideeën?
1
We willen graag een werkstation opzetten voor twee apparaten. We hebben echter weinig ruimte en de voedingseenheden met hun kabels en stekkerdozen en al het andere zijn lastig. Dus vroeg ik me af of er voedingen zijn die a.) twee USB C-pluggen hebben en b.) genoeg stroom hebben om twee laptops tegelijk te voeden (MacBook, Lenovo). Met een kabel van geschikte lengte zou een hoop "poef" vermeden kunnen worden en zouden gebruikers niet constant hun eigen voedingen in en uit hoeven te pluggen.
2
Hallo, ik heb een voeding nodig voor mijn ASUS, maar welke is de juiste?
1
Hallo iedereen, ik heb een nieuwe voeding nodig voor mijn HP 250 G6 15,60", Intel Core i5-7200U, 8 GB, 256 GB, CH een nieuwe voeding. Welke is de juiste?
1
Hallo allemaal Ik heb een nieuwe voeding nodig voor mijn HP Elitebook 840 8G - met USB C en Zwitserse stekker. Wat is het juiste product? Er zijn foto's in de winkel met Euro stekkers? Ik heb een voeding nodig met een Zwitserse stekker. Hartelijk dank. Idee 15
4
Ik heb een microsoft surface pro 8 notebook. Ik heb een tweede oplaadkabel nodig, welke moet ik gebruiken?
2
Ik heb een nieuwe voeding nodig voor bovengenoemde notebook. Kan iemand mij vertellen welke ik nodig heb?
0
Welke voeding in de sale van digitec past bij bovenstaande laptop ? Bedankt voor eventueel advies !
1
hallo werkt deze voeding onderdeelnummer 25320207 op mijn pc???
1
Hallo Ik zoek een voeding voor de notebook van Acer SP314-52 die past?
0
Ik zoek een voeding voor de HP ProBook 430 G8 https://www.digitec.ch/de/s1/product/hp-probook-430-g8-1330-intel-core-i7-1165g7-16-gb-512-gb-notebook-14393939?supplier=406802 Heeft iemand een link naar een geschikte voeding?
1
Ik heb een nieuwe oplader nodig voor mijn NUC10FNH, maar ik kan hier geen geschikte vinden of heb hem over het hoofd gezien.... Kan iemand mij een link sturen voor de juiste oplader? Hartelijk dank
1
Hallo, ik heb een sterke voeding nodig voor mijn Lenovo Yoga 730, welke passen? Er staat overal ThinkPad op, maakt dat wat uit?
1
Ik heb een nieuwe oplader nodig voor mijn ASUS F556U notebook, maar ik kan hier geen geschikte vinden of ik heb hem over het hoofd gezien.... Kan iemand mij een link sturen voor de juiste oplader? Hartelijk dank
1
Welke adapter voor een acer Aspire 1?
1
Welke adapters heb ik nodig voor mijn ASUS X550L? (ingang 100-240 V~50-60Hz 1,7A / uitgang 19V=3,42 A / Model: PA-1650-93) Bedankt
1
Welke voedingen zijn geschikt voor deze laptop? Er zijn verschillende 150W voedingen, maar als onwetende is het moeilijk om de juiste te vinden. Ik heb de voeding de komende dagen nodig en kan helaas geen 2 weken wachten op de levering. Bedankt voor de hulp
0
Op het gebied van voedingsadapters voor notebooks en tablets is er altijd veel verwarring. Allereerst een verzoek aan Digitec: Geef voor elke voedingsadapter de klasse van de stekker aan met de waarden USB-C; 3mm; 4mm; 4,5mm; ........ Nu ter verduidelijking over stroom, spanning en vermogen. De voeding wordt bepaald door het notebook. De ingangselektronica controleert of de aangeboden spanning (volt) geschikt is, en schakelt dan over op referentie. De voedingseenheid heeft op zijn beurt een maximale leveringswaarde (ampère). Als er minder gevraagd wordt dan de voedingseenheid kan leveren, gebeurt er niets. Als de notebook echter meer stroom (ampère) wil trekken dan de lader kan leveren, dan levert hij gewoon niet meer en laadt hij langzamer op. Er gebeurt ook niets. De goede laders hebben een bewaking van het maximale vermogen en deze vergrendelen ook. Goedkope troep van, je weet wel waar, heeft dit misschien niet en dan mag je wat dan ook gewoon in de fik steken. Je kunt het je voorstellen als een waterleiding. De pijp heeft altijd dezelfde druk bij de inlaat (volt). Als de buis een kleine diameter heeft (ampère), is er aan het andere eind gewoon weinig (watt). Maar als je een echte pijpleiding hebt, dan komt er veel water aan het andere eind. In de zomer vul je je zwembad dus met een brandslang in plaats van een tuinslang. Volt maal ampère wordt watt .... Dus 19V vermenigvuldigd met maximaal 2,37A geeft het gewenste vermogen van 45W van de voeding. Bij de nieuwere standaarden (Qualcomm Quick Charge of Power Delivery) praten de twee betrokken partijen met elkaar. De notebook of smartphone vraagt eerst veel stroom voor het snelladen, daarna wordt het minder voor de resterende lading en weer minder voor het onderhoud. Dit is belangrijk omdat de elektronica steeds kleiner en compacter gebouwd moet worden en hier worden trucs toegepast als frequentieverandering en pulsvorming, maar dit is beslist te ingewikkeld ............... Lange uitleg korte zin: Volt moet kloppen - Ampère kan hoger zijn - Watt vloeit daaruit voort. ASUS, bijvoorbeeld, heeft een voeding in de aanbieding (helaas niet bij Digitec, dan zouden zeven andere hiervoor niet aangeboden hoeven worden), die de gebruikelijke 3mm, 4mm, 4,5mm en 5,5mm stekkers heeft om uit te wisselen en 90 watt kan leveren. Deze voeding voedt vrijwel het hele ASUS-assortiment zonder de ROG-apparaten, die veel meer stroom nodig hebben. Met deze 90-watt voeding kan een notebook die slechts 30 watt nodig heeft zonder gevaar werken.
0
Hallo samen, Ik zoek een goede oplader die zowel mijn Lenovo X1 Carbon als een MacBook Pro kan opladen. Mijn X1 heeft vaak problemen met de Satechi Travel Charger. Bedankt voor alle suggesties!
4
Ik zoek een oplaadkabel voor mijn Surface Pro die ik via USB rechtstreeks op de powerbank kan aansluiten. Is er hier een optie voor een USB-oplaadkabel voor de Surface Pro?
5
Ik zoek een lichtgewicht en kleine USB-C stroomadapter met ongeveer 60W vermogen (voor Mac Book Pro).
2
Op zoek naar een voedingsadapter voor de ASUS ZenBook 13 UX331UN. Is dit verkrijgbaar bij Digitec?
1
Ik zoek een voeding met ronde stekker, 5V spanning, van 3A. (positief binnen, negatief buiten) Het kan toch niet zo zijn dat ik 1400 producten moet doorklikken tot ik eindelijk de goedkope heb gevonden?
2
Ik heb al een adapter gekocht, maar die had het verkeerde type stekker. Degene die ik kocht had 4,5mm maar ik heb er een nodig met 5,5mm. Het probleem is dat de website niet zegt welk type stekker het is. Ik had deze gekocht, maar het is de 4,5mm stekker: https://www.digitec.ch/en/s1/product/asus-ac-adapter-120-watt-notebook-power-adapters-6013058 Kan iemand mij helpen?
1
30 van 40 discussies