Data + Video Adapter

34 Discussies voor in Data + Video Adapter

Begin discussie
    shizodeluxe 6 maanden geleden in Data + Video Adapter

2HDMI naar USB A - is dat mogelijk?

Ik wil mijn wat oudere notebook aansluiten op 2 HDMI-schermen, de notebook heeft USB-A poorten en een USB-C poort, maar zonder video-overdracht. Kan ik de schermen aansluiten met een adapter - vermoedelijk op de USB-A poort?

0

Anonymous 1 jaar geleden in Data + Video Adapter

DisplayPort 2.0 naar HDMI 2.1 adapter

Ik ben op zoek naar de adapter die in de titel wordt genoemd, omdat HDMI 2.1 helaas closed source is en Linux het niet softwarematig ondersteunt. Ik wil het gebruiken om 8k@60Hz of 4k@120Hz door te geven met mogelijk HDR en VRR. De filters hier in de winkel helpen niet. Heeft iemand ideeën?

0

Adapter RJ45 naar USB-C werkt op mobiel maar niet op tablet. Iemand een idee?

Hallo community! De RJ45-kabel klikt niet vast, maar begint te knipperen op de Honor 10 mobiel en brengt de verbinding tot stand. Op de Huawei M5 tablet brandt de LED continu en wordt er geen verbinding gemaakt) Product: MicroConnect USB-C naar RJ45 netwerk & USB-C (RJ45) Iemand een idee? Hartelijk dank!

1

USB-C (vrouwelijk) naar mini-B (mannelijk) adapter hier niet toegestaan?

Je hebt het niet, met algemene zoekmachines kun je niets vinden, resultaten in amazon.*nl* of amazon.co.*uk* leveren niet in Zwitserland... Hebben ze hier geen licentie of zo?

3

laraha 2 jaren geleden in Data + Video Adapter

2 schermen met verschillend beeld op laptop met HDMI-splitter

Hallo, ik zoek een oplossing voor mijn kantoor aan huis: Ik heb: Laptop met 1xHDMI, 2xUSB, 2xUSB-C Op zoek naar: adapter zodat ik 2 schermen (beide hebben HDMI-kabels) op de laptop kan aansluiten - op elk scherm moeten verschillende beelden worden weergegeven. Ik ging naar Interdiscout voor advies en kreeg een HDMI-splitter verkocht, waarmee ik beide schermen kan aansluiten, maar op elk scherm hetzelfde beeld kan weergeven... Hartelijk dank voor uw hulp!

5

thunderlord 2 jaren geleden in Data + Video Adapter

HDMI 2.0b naar DP 1.4

Beste Gemeenschap! Ik zoek en zoek en kan niet vinden wat ik zoek, of de specificaties worden niet weergegeven. Ik wil mijn Series X aansluiten op een QHD monitor met DP 1.4. De HDMI-versie moet minstens 2.0b (HDR10) ondersteunen, maar kan heel goed 2.1 zijn. Zonder deze specs is het niet mogelijk om HDR of 10bit met 120Hz te ontvangen, omdat de HDMI-poort op de monitor slechts 2.0 is. Als iemand ervaring heeft met een product of iets weet, zou ik heel blij zijn. Veel dank♥

6

F11293 2 jaren geleden in Data + Video Adapter

USB-C naar HDMI

Hallo allemaal. We hebben verschillende Logitech Rally camera's die een externe voeding en een USB-C poort hebben. Nu wil ik ze aansluiten op een YoloLiv Pro Box (HDMI-In). Ik heb bij Digitec de Digitus USB Type C - HDMI kabel besteld. De camera geeft echter geen teken van leven (hoewel de stroom in orde is). Gebruikt iemand van jullie een USB naar HDMI kabel of adapter voor een soortgelijk scenario? De originele Logitech kabel is USB-C naar USB-A (USB 3.0). Ik heb nu ook Logitech aangeschreven, maar ik denk niet dat er een werkbare oplossing is. Bedankt voor de hulp

4

Dominik Rohrbach 2 jaren geleden in Data + Video Adapter

Beeldschermadapter voor iPad Pro 5e generatie

Hallo samen Ik ben op zoek naar een Hdmi- of DP-adapter voor mijn 5e generatie iPad Pro, omdat mijn Lenovo Hybrid Dock geen beeldschermuitvoer voor de iPad lijkt te ondersteunen. Weet iemand een kosteneffectieve oplossing?

2

Nuuma 3 jaren geleden in Data + Video Adapter

Razer Leviathan (voedingsadapters, Adaptateurs secteur, Netzteil)

NL : Hallo, ik ben op zoek naar vervanging van de AC-adapter op mijn Razer Leviathan die kapot is. Ik kom er echter niet uit welke ik moet kiezen. Kunt u mij helpen? FR : Bonjour, je cherche à remplacer l'adapteur secteur de mon Razer Leviathan qui est cassé. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Kun je me helpen? DE : Hallo, ik zoek een adapter voor mijn Razer Leviathan, die kapot is. Ik ben echter niet zeker, wat ik wil hebben. Kunt u mij helpen? https://imgur.com/cGjrq6u https://imgur.com/ejzUDGG https://imgur.com/sZ4G33D

0

fakarrer 3 jaren geleden in Data + Video Adapter

Extra audiosignaal

Hallo Ik heb thuis de volgende opstelling: Apple TV Box 4K 32 GB --> HDMI ARC --> Teufel LUX Soundbar --> HDMI ARC --> Philips TV (55PUS8602/12) Nu mijn vraag / probleem: Nu wil ik graag mijn Sennheiser RS 195 hoofdtelefoon in het systeem integreren (liefst digitaal via Toslink). Helaas lijkt het erop dat het audiosignaal van de Teufel Lux niet wordt doorgegeven aan de TV (wat theoretisch niet nodig is). Is er een apparaat / mogelijkheid om direct na de Apple TV box een extra Toslink signaal af te tappen en toch het audiosignaal via HDMI ARC naar de soundbar te sturen? Helaas heeft de Teufel LUX ook geen uitgangen (de hoofdtelefoonuitgang van de soundbar schakelt meteen op mute).

0

Anonymous 3 jaren geleden in Data + Video Adapter

Apple Macbook pro M1 Max eind 2021

Goedenavond Ik zou graag wat antwoorden krijgen van de professionals onder jullie. Welke adapter heb ik nodig om een met USB uitgerust product (Thrustmaster T16000m HOTAS) aan te sluiten op de Macbook pro met Thunderbolt 4 poorten? Hartelijk dank

8

broec123 3 jaren geleden in Data + Video Adapter

Displayport naar HDMI, welke adapter

Op https://www.digitec.ch/de... kun je "Verbinding hoofdapparaat" en "Verbinding adapter" selecteren. Mijn PC heeft een DisplayPort uitgang, mijn scherm en de kabel hebben een HDMI aansluiting. Wat voor adapter heb ik nodig? Is de pc of het scherm bedoeld als "hoofdapparaat" in de zoekfilters?

1

Chillhouse 4 jaren geleden in Data + Video Adapter

Adapter voor diverse beameraansluitingen

Hallo Community, Ik heb een (meerdere) adapter nodig voor verschillende beameraansluitingen voor mijn notebook. Ik houd workshops in verschillende trainingsruimtes - met de adapter zou ik voorbereid moeten zijn op de vele verschillende beameraansluitingen. Het notebook heeft de volgende aansluitingen: - SuperSpeed USB Type-C® - SuperSnelle USB Type-A - HDMI 1.4b Hartelijk dank voor je feedback!

1

Peanuts78 4 jaren geleden in Data + Video Adapter

DisplayPort (monitor) -> HDMI (laptop)

Hallo allemaal, Ik heb een oudere monitor (HP) met een DisplayPort en een HDMI-poort op mijn laptop (HP). Wat zou je aanraden zodat ik de monitor als uitgebreid scherm kan gebruiken om te werken? Moet ik een adapter gebruiken? Zo ja, welke zou jij gebruiken? (Link naar het product zou geweldig zijn :D) Of kan ik beter een kabel kopen met DisplayPort & HDMI? Zo ja, welke? (Link naar het product zou geweldig zijn :D) Ik heb al veel over de producten gelezen, maar het heeft me meer verward dan geholpen. Ik las dat kabels niets doen, en vervolgens dat adapters ook niet echt helpen. Daarom wend ik me tot jullie gemeenschap. Ik wil vandaag een bestelling plaatsen, zodat ik de monitor binnenkort kan gebruiken. Alvast bedankt :)

3

jacarepagua 4 jaren geleden in Data + Video Adapter

Adapter USB / HDMI om een Logitec webcam aan te sluiten op een ATEM Mini van Balckmagic

Logitec webcams en webcams in het algemeen trekken stroom via een USB kabel. Ik wil de webcam echter aansluiten op een ATEM Mini. De invoer naar de ATEM gaat via HDMI. De webcam krijgt dus geen stroom. De enige oplossing die ik heb gevonden is: https://www.febon.net/products... De adapter / switcher wordt rechtstreeks op de stroom aangesloten. Het heeft een USB-ingang en een HDMI-uitgang. Hebben we iets vergelijkbaars?

3

gspomisc 7 jaren geleden in Data + Video Adapter

Lightning naar USB-C

Ik zoek een Lightning female naar USB-C male adapter. Is er iets beschikbaar?

9

rwietlisbach 5 jaren geleden in Data + Video Adapter

Thunderbolt Display met Surface Pro 7

Goedendag Ik heb een Apple Thunderbolt Display 27-inch scherm en wil dat aansluiten op mijn Surface Pro 7. Welke adapter heb ik hiervoor nodig? Hartelijk dank.

1

Anonymous 4 jaren geleden in Data + Video Adapter

USB draadloze adapter

Is er een adapter die het volgende doet: Ik sluit een invoerapparaat aan (bijv. stuurwiel, joystick, muis, toetsenbord), dit wordt dan omgezet naar draadloos en naar een ontvanger gestuurd die in de USB-stekker van de PC zit? Na lang zoeken heb ik niets gevonden op Digitec of waar dan ook. LG Julian

0

Anonymous 5 jaren geleden in Data + Video Adapter

usb naar hdmi adapter voor htc u11 life

Is er een usb naar hdmi adapter die werkt voor de htc u11 life? Ik heb deze usb-hub met hdmi-aansluiting al geprobeerd: https://www.digitec.ch/de/s1/product/sharkoon-type-c-multiport-adapter-6ports-usb-hub-10862860?gclid=EAIaIQobChMI55vB1ZCn6gIVDYmyCh2_GAZWEAQYASABEgKrKPD_BwE&gclsrc=aw.ds Het werkt echter noch met een HTC u11 life, noch met een nokia 6.1. Dit komt waarschijnlijk omdat zowel de htc u11 life als de nokia 6.1 alleen usb 2.0 ondersteunen.

0

mira175 6 jaren geleden in Data + Video Adapter

Nintendo Switch (HDMI-uitgang) aansluiten op iMac (Mini DP-ingang)

Hallo iedereen, ik wil graag de Nintendo Switch aansluiten op de iMac. Nintendo Switch heeft een HDMI-uitgang en iMac heeft een Mini Displayport-ingang. Als alternatief heeft de iMac ook USB-poorten. De enige vraag hier is of ze kunnen dienen als invoer met voldoende hoge prestaties. Kan iemand mij een geschikte kabel noemen? Hartelijk dank!

8

LukasBraem 5 jaren geleden in Data + Video Adapter

Nintendo Switch Dock

Hallo mensen Ik zoek een USB-C naar HDMI converter voor mijn Nintendo Switch. Omdat ik vaak op reis ben, wil ik niet telkens het originele dock bij me hebben. Ik heb al 3 verschillende adapters geprobeerd zonder succes. Maar misschien weet een van jullie welke meteen zou werken.

8

Anonymous 7 jaren geleden in Data + Video Adapter

Adapter: Displayport (vrouwelijk) naar DVI (mannelijk)

Hallo Ik zoek een adapter van Displayport (vrouwelijk) naar DVI (mannelijk). Ik kan alleen de omgekeerde versie vinden bij DIgitec en op internet of naar HDMI (in plaats van DP). Heeft iemand zo'n adapter gezien?

8

NAleksandar 5 jaren geleden in Data + Video Adapter

Geen Samsung in het videoadapterfilter

Hallo er staat geen Samsung vermeld onder het videoadapter filter. Aan de andere kant onder de Galaxus pagina is het filter beschikbaar.

0

fidan.mustafa10 5 jaren geleden in Data + Video Adapter

PS4 verbinden met iMac

Hallo samen Ik heb gezocht naar een adapter waarmee ik mijn PS4 via HDMI op mijn iMac kan aansluiten en spelletjes kan spelen. Ik weet dat er een draadloze mogelijkheid is om de PS4 via WLAN met de iMac te verbinden, maar dit werkt niet zoals gewenst. Als iemand een oplossing heeft, zou ik heel blij zijn met een antwoord!

1

tehbolley 6 jaren geleden in Data + Video Adapter

USB-C naar 2,5G/5G of 10GBase-T Ethernet

Is daar al iets? En kan het filter dan dienovereenkomstig worden verwijderd? Het kan ook gewoon <=1 GBit en >1 GBit zijn...

2

kschulo 6 jaren geleden in Data + Video Adapter

SATA naar USB 3.0 adapter voor CDRom drive

Hallo, Ik ben momenteel op zoek naar een SATA naar USB 3.0 adapter. Ik wil een CDRom drive aansluiten op de SATA interface. Omdat ik niet erg bekend ben met deze adapters, wilde ik de gemeenschap vragen of iemand zo'n adapter kan aanbevelen (als er al een bestaat).

3

nuclearcity 6 jaren geleden in Data + Video Adapter

USB Mini naar Micro USB of Type C ADAPTER

Hallo, Op zoek naar een adapter voor de kabelaansluiting van de camera --> DJI Ronin S. Dus: USB Mini (mannetje) naar Micro USB (of Type C) als vrouwelijke tegenhanger. Misschien ligt het aan mij, maar ik kan geen geschikte adapter vinden bij Digitec of andere Zwitserse winkels, het mislukt altijd bij de USB Mini......heeft iemand een idee? Hartelijk dank!

2

tthomasio 7 jaren geleden in Data + Video Adapter

Zoek ondersteuning van professionals

Hallo Gemeenschap Ik hoop dat een slimmerik me hiermee kan helpen.... Ik bezit een XPS 13 notebook met de volgende specificaties: i5-6200U 4 GB RAM FHD 128 GB SSD Ik wil de notebook aansluiten op mijn KDL-50W805B FHD TV van Sony. Omdat de XPS 13 maar één USB-C poort heeft, gebruik ik deze USB-C naar HDMI adapter: Club 3D Active USB 3.1 Type C naar (HDMI, 10cm) Volgens mijn inzicht zou de CPU gemakkelijk genoeg moeten zijn om het beeld soepel op de TV weer te geven. Toch blijft het langere tijd schokken. Als ik dan de HDMI-kabel loskoppel en weer aansluit, loopt het beeld weer een paar minuten soepel en begint dan weer te schokken. Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn? Ik ben dankbaar voor hulp!

3

baernergiu 7 jaren geleden in Data + Video Adapter

Adapter voor 2 externe HDD's met gelijktijdig opladen

Hallo Zäme Heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijke opstelling: - Macbook 12" (https://www.digitec.ch/de/s1/product/apple-macbook-space-gray-12-retina-intel-core-m3-8gb-ssd-notebook-6348323) - 2 externe HDD's (https://www.digitec.ch/de/s1/product/seagate-backup-plus-portable-5000gb-externe-festplatte-5982714) - 1 SD-kaart Ik moet de HDD's en de SD-kaart tegelijk kunnen gebruiken, en idealiter ook de Macbook tegelijk kunnen opladen. Het is voor het maken van back-ups van foto's/films tijdens een reis van 3 maanden. Geteste adapter: Satechi USB-C Combo Hub (USB 3.0, USB-C, 10,80cm) Bij de genoemde adapter breekt de verbinding met de twee harde schijven af als de voeding wordt aangesloten. Zonder voeding wordt er natuurlijk te weinig stroom geleverd aan de HDD's. Suggesties? Merci voor de discussie :)

2

quadris99 7 jaren geleden in Data + Video Adapter

HDMI-adapter voor Samsung Galaxy S7 edge

Hallo, Ik zoek een adapter om beelden van de Samsung Galaxy S7 edge weer te geven op een projector met HDMI-aansluiting. Welke adapter is hiervoor geschikt?

1

30 van 34 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Data + Video Adapter
StartBegin discussie