TP-Link WIFI 7 Range Extender
@Digitec Zijn de nieuwe WIFI7 repeaters van TP-Link al te krijgen of wanneer kun je ze verwachten? ;-) Type: RE655BE https://www.tp-link.com/us...

1
@Digitec Zijn de nieuwe WIFI7 repeaters van TP-Link al te krijgen of wanneer kun je ze verwachten? ;-) Type: RE655BE https://www.tp-link.com/us...
1
Hallo samen Ik heb momenteel de Sunrise Internet Box geïnstalleerd in mijn huis. Helaas heeft deze alleen Wifi 5 en ik zou graag Wifi 6(e) willen hebben. Sunrise heeft zelf een Wifi 6 router, maar die kun je alleen krijgen met een glasvezelverbinding of hij werkt niet met een kabelverbinding. Welke opties heb ik om mijn wifi te verbeteren? Swisscom Connect Box lijkt niet te werken met andere providers. Bij voorbaat dank.
7
Hallo allemaal Weten jullie of er een wifi-repeater is die radius-authenticatie ondersteunt? LG
0
Ik heb nu een 1gb glasvezelverbinding. De router staat in de woonkamer. Wat raden jullie aan zodat ik ook een 1 GB verbinding krijg met de pc in de kamer? De wifi-router van Swisscom of iets anders?
2
Hallo samen Omdat we naast het kantoor met de Wingo router een LAN verbinding nodig hebben in een andere ruimte, hebben we het gebruik van een WLAN repeater met LAN verbinding gepland? PowerLine zou ook een variant zijn, maar vaak erg instabiel en wat "onvoorspelbaar". Plus het stroomverbruik is ook vaak hoger. Weet iemand welke WLAN-repeater met LAN-aansluiting werkt of heeft gewerkt met de Wingo Internet Box? Helaas geeft Wingo geen informatie.
5
Ik zoek een sterke versterker omdat ik met de Swisscom niet in mijn hobbykamer kan komen. het is in de kelder hoe kan ik de juiste versterker vinden?
3
Ik heb advies en geestelijke steun nodig voor een probleem dat me al jaren achtervolgt: In de afgelopen 15 jaar heb ik in 5 verschillende flats in 4 verschillende kantons gewoond. In geen van deze flats is het me gelukt om de Wi-Fi goed te laten werken. Zeker, glasvezel ontbrak altijd, maar dat heb ik toch niet nodig. CONSISTENT 30Mbit zou voor mij voldoende zijn, maar geen van de drie verschillende providers lijkt dat tot nu toe voor elkaar te krijgen. Ik betaalde nog steeds voor minstens 100-500Mbit. Op goede dagen heb ik misschien 40Mbit ontvangen, wat ik niet erg zou vinden als ik constant 40Mbit had. In plaats daarvan krijg ik constante onderbrekingen, downloadsnelheden van 0,5Mbit en "verbonden maar geen internet". En als er een potplant tussen de router/repeater en het eindapparaat staat, kun je het helemaal vergeten. Ik hoor soortgelijke dingen van mijn kennissen. Je hebt het gewoon omdat er apparaten zijn die alleen via WLAN werken, maar je bent er niet tevreden over, vooral omdat je er elke maand een klein fortuin voor betaalt. Met WLAN-technologie lijkt men vooral gericht op het bereiken van 100Gbit en vervolgens 12000Gbit snelheden in plaats van 1Gbit, in plaats van te werken aan de zekerheid dat de verbinding die je hebt ook echt werkt. Met mijn mobiele telefoon gebruik ik al jaren alleen het mobiele netwerk, ook als ik thuis ben, want dat werkt tenminste. Is de WLAN technologie in principe gewoon troep? In 2022 kan het niet zo moeilijk zijn om een TV op het Wi-Fi netwerk aan te sluiten, ook al staat die niet in dezelfde kamer als de router, maar 5 meter verder weg. Repeaters en powerline-adapters werken meestal zo dat ze erin slagen het bereik te vergroten van 2m tot 4m en de snelheid met nog eens 80% te verhogen. Dus ook niet echt bruikbaar. Heb je enig idee hoe ik betrouwbare Wi-Fi-ontvangst kan krijgen in het hele huis, over twee verdiepingen, zonder een getrainde computerwetenschapper te zijn? Eigenlijk zou ik ook graag Wi-Fi in de tuin hebben, zodat ik de tuinverlichting kan bedienen, maar dat is waarschijnlijk wat te ambitieus als het in de woonkamer niet eens werkt...
3
Ik ben overgestapt van UPC naar Sunrise. Bij UPC had ik Connect Pods bij me, bij Sunrise moet ik 7,50/maand betalen, wat ik niet bereid ben te betalen. Ik heb er 2 nodig omdat ik ook wifi nodig heb op een andere verdieping. Welke fabrikant/type kun je aanbevelen, er zijn er zoveel. Zou compatibel moeten zijn met de Sunrise Box
3
Goedendag Zijn er WLan-repeaters met instelbaar zendvermogen/straling? Is er een technische term die ik in de zoekfunctie kan invoeren? Hartelijk dank.
1
Grüezi mitenand, Ik heb het volgende probleem: ik woon op de 3e verdieping van een huis. Ik heb daar een Wingo Box geïnstalleerd met een glasvezelverbinding. Dit werkt geweldig in de flat. Maar nu heb ik een signaal nodig dat sterk genoeg is om de garage te bereiken. Dit is direct naast het huis, maar iets verder naar beneden :) Wat voor apparaat zou ik in de garage moeten installeren om een signaal te ontvangen? Ik heb daar alleen een stroomaansluiting beschikbaar. Bedankt voor de hulp.
1
Ik wil de signaalsterkte van mijn iphone 13 versterken in de modus "netwerk delen" om de internettoegang van mijn iphone te gebruiken met andere apparaten op wifi en Lan. (Het 4/5G-signaal is het sterkst in één gebied van mijn huisje, maar weg van de woonkamer...) Heeft iemand succesvolle boosters geprobeerd met deze opstelling?
1
Ik heb een vraag Ik heb de router op de eerste verdieping en een wifi-ontvanger met eigen wifi op de begane grond. Maar nu moet ik steeds het wifi-netwerk veranderen, wat behoorlijk vervelend is. is er een andere mogelijkheid? is het mogelijk om het netwerk van de router gewoon uit te breiden zonder een nieuw netwerk aan te maken?
3
Hallo, ik heb een advies nodig. Ik woon op de begane grond en heb een zoutvezelbox in mijn appartement. Om wat lawaaierige redenen moet ik me terugtrekken in de kelder en van daaruit werken. Dat doe ik al, maar dan moet ik telkens als ik internet nodig heb naar boven naar het appartement.... Is er een manier en een apparaat dat me daarbij kan helpen? Misschien een soort wifi antenne of versterker?
1
Ik heb Sonos boxen op 2,4 Ghz. Mijn wifi (van de buurman) die ik gebruik zendt 5 en 2,4 Ghz uit. Nu zoek ik een repeater waarmee ik specifiek alleen 2,4 Ghz kan uitzenden met een nieuwe naam. Wie kan een goede, goedkope repeater aanbevelen?
2
Hallo samen We hebben net glasvezelinternet. Ik zoek nu een Fritzbox die ik kan aansluiten op een media-uitgang. De Fritzbox moet het signaal ontvangen via een LAN kabel en het dan gewoon draadloos doorgeven. Welke Fritzbox zou ik nodig hebben? Gegroet, Domi
1
Hallo samen Ik ben al een tijdje niet echt tevreden over de netwerkverbinding in mijn kamer. Momenteel loopt hij via Powerline, waardoor ongeveer 30 van de 130 Mbit/s in mijn kamer (oud huis) komt. Ik heb de devolo Magic 2 eens getest en die bracht ongeveer 60 op, wat voor mij de extra kosten niet waard was. Nu een ander idee: Ik leende en testte een WLAN-repeater en plaatste die recht onder mijn kamer. Met de mobiele telefoon heb ik daar volledige ontvangst met het hoofd-AP en slechts 38 Mbit/s met de repeater. Deze zouden echter ook mijn kamer volledig bereiken. Dus kan iemand een WLAN-repeater aanbevelen die het volledige WLAN-signaal kan weergeven op ongeveer 8 meter hemelsbreed met een muur ertussen en het dan ook nog efficiënt naar de kamer erboven kan brengen? Als iemand ervaring heeft met een soortgelijk scenario, zou dat nuttig zijn. Veel dank en LG
5
Hallo de router staat in de bv en ik heb slecht netwerk zelfs met versterker 1 verdieping hoger ik wil mijn pc met lan verbinden daarvoor heb ik een goede versterker nodig omdat het signaal door een plafond moet gaan
3
Hallo samen Helaas heb ik geen idee van dergelijke systemen, dus ik hoop hier wat antwoorden te vinden. Achtergrond: We hebben 2 flats naast elkaar, internet is van Sunrise met de Sunrise Box (via de telefoonaansluiting). Als hint: met de Sunrise Box heb ik in één flat overal een min of meer goede verbinding. Nu heb ik internet nodig voor de andere flat. Daarom dacht ik aan een mesh systeem, bijvoorbeeld de Orbi AX4200. Ik denk dat het in principe zou moeten werken. De verbinding met een satelliet zou toch ook sterker moeten zijn dan met de Sunrise box? Maar mijn echte vraag is deze: Kan ik de satelliet, die zich dan in de andere flat zou bevinden, bedienen met een andere SSID? Bijvoorbeeld, in de flat met de Sunrise Box heeft deze satelliet de SSID "wlan-1" (voor beide Ghz netwerken), en je maakt verbinding met de andere satelliet via "wlan-2". Is dit mogelijk? Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is verwoord. Bedankt
2
Zoals ik het begrijp heb je een repeater van de ISP nodig, of vergis ik me? Heb ik een repeater van mijn ISP nodig?
2
Hallo allemaal, welke WLAN-repeater raden jullie aan als ik alleen met mijn mobiele telefoon een hotspot kan maken en dan de printer of mijn WLAN-luidspreker op de WLAN-router wil aansluiten?
5
Ik moet mijn NAS in een kamer plaatsen die ver van de router is, dus een directe Ethernet-kabelverbinding is niet praktisch. Mijn NAS heeft alleen een ethernetaansluiting, geen mogelijkheid om een netwerkadapterkaart toe te voegen, en de USB-poort kan niet gebruikt worden om een adapter in te steken. Is er een apparaat dat verbinding maakt met het WLAN, en één (of liefst 4) RJ45-uitgangen levert die ik op mijn NAS zou kunnen aansluiten ? Een beetje zoals een Devolo Powerline, maar dan over WLAN.
5
Ik heb een Smart TV in één kamer waarvoor het signaal van mijn router te zwak lijkt voor internettoegang (het werkt met tussenpozen midden in de nacht). De afstand door een muur is ongeveer 15m. Als oude leek heb ik ooit een stopcontactversterker "RANGEXTD" gekocht, maar er geen enkele verbetering mee bereikt. Zou een elektriciteitsverbinding beter zijn? Zo ja, wat moet ik dan installeren? Of wat is de beste oplossing? Veel dank voor de steun Franz
4
Hallo Samen Ik weet zeker dat je me kunt helpen. :) Welke repeater is het meest geschikt om het WLAN minstens 100 meter (buiten) te versterken? Of wat is de gemakkelijkste manier om de juiste repeater te vinden? Hartelijk dank!
7
Ik zoek een repeater of soortgelijk apparaat dat ik in het stopcontact kan steken, op het bestaande netwerk kan aansluiten (via ethernetkabel) en zo mijn WLAN kan uitbreiden. Ik heb een netwerkaansluiting in elke kamer, maar slechts één WLAN-router (Fritzbox 5490) in het midden van de flat, maar het signaal bereikt niet elke kamer. Ik wil WLAN dekking bereiken in kamer XY. Bestaat er zoiets? Hartelijk dank voor je hulp! Michael
1