Serverkast

8 Discussies voor in Serverkast

Begin discussie
    micha377 2 weken geleden in Serverkast

Aankoopadvies voor stil en mogelijk actief geventileerd 19" rack

Ik ben op zoek naar een 19" rack voor mijn NAS en andere 19" apparaten (max. diepte 50 cm). Het rack moet gesloten en geïsoleerd zijn omdat het direct in mijn kantoor gebruikt gaat worden en daarom passief gekoeld worden (als dit voldoende is) of met een stil actief ventilatiesysteem. En indien mogelijk onder CHF 1000. In het 19" rack komen mijn NAS, een switch, UPS en 19" audioapparatuur. Heeft iemand hier ervaring en kan hij me een paar aanbevelingen geven? Alvast bedankt.

0

Padyno1 4 maanden geleden in Serverkast

Serverkast voor Unifi Dream Machine Pro

Kan iemand me helpen welke kast past?

1

sky21 1 jaar geleden in Serverkast

Ben ik op de juiste plaats? Box voor NAS, router en switch

Beste community Ik wil graag al mijn componenten (2x 8-series switch, Raspery-Pi, 4-series NAS; idealiter ook alle powerstrips) in een doos bewaren. Ik ben echter in de war omdat er vaak wordt gesproken over "19" rackmount". De foto's zien er altijd geweldig uit omdat de netwerkcomponenten precies in de behuizing passen en mooi gepatcht zijn; maar die claim heb ik niet. Ik wil gewoon een kastje (om het maar eens bot te zeggen) dat op slot kan zodat het niet toegankelijk is voor kinderen. Welke zoekwoorden gebruik ik trouwens om zulke producten te vinden? ;-) Ik denk dat ik wat meer onderzoek moet doen, maar ik heb de trefwoorden niet om de juiste antwoorden te krijgen. Bedankt voor jullie feedback, zodat ik de goede kant op kan gaan.

1

Das Minion Dingsda 3 jaren geleden in Serverkast

Serverkast van kunststof

Hallo Ik heb een veldverdeler aan de muur hangen waar alle stroom- en netwerkaansluitingen samenkomen (geïnstalleerd door een elektricien, BxHxD 55x65x16 cm). Ik wil er nu nog een kastje onder hangen waar ik al mijn smart-home hybrides, router en switch in bewaar. De typische veldverdelers die ik tot nu toe heb gevonden zijn van plaatstaal. Zo ook de serverkasten die ik hier gevonden heb. Maar plaatstaal zal waarschijnlijk de WLAN-signalen van de router te veel dempen. Daarom zoek ik een kast met vergelijkbare afmetingen, maar van kunststof. Weet iemand hier iets in die richting, of heeft iemand andere goede ideeën om de spullen enigszins geordend en beschermd tegen stof op te bergen?

7

Anonymous 3 jaren geleden in Serverkast

Hoe hoog moet de kledingkast zijn?

Ik ben van plan een 19'' wandkast te kopen, maar de ruimte is wat beperkt. Hoe plan ik zoiets? Wat ik zeker weet: 1U voor BKS Homenet, 1U voor router, 1U voor switch. Later mogelijk ruimte voor 1U USP. Dus minstens 4U. Maar moet ik 1U toevoegen voor een stekkerdoos + 1U voor een kabelborstelstrip? Ben ik nog iets vergeten? Eigenlijk zou ik er ook het UPC / Sunrise modem in willen zetten en een Synology schijfstation er vlak naast. Dit is natuurlijk niet helemaal "rack-compatibel" en zal zeker nog 4-5 hoogte-eenheden nodig hebben. Ik ben momenteel aan het kiezen tussen 7U en 9U, die beide waarschijnlijk zouden passen, maar hogere zouden moeilijk te installeren zijn. Merci voor tips

2

Anonymous 4 jaren geleden in Serverkast

Serverkast gezocht

Hallo allemaal Ik zoek een klein rekje dat aan de zijkant van de muur kan worden gemonteerd. Ik zoek zoiets als dit: https://www.digitec.ch/de/s1/product/digitus-dn-19-12u-66-wandschrank-12he-serverschrank-266092, maar met de muurbevestigingsgaten aan de rechterkant. Merci :->

1

Anonymous 6 jaren geleden in Serverkast

Communicatiekast met ruimte voor geperforeerde plaat

Hallo samen Ik heb momenteel een UPC-aansluiting met huisaansluitversterker en 4-weg splitter gemonteerd op een geperforeerde plaat, met aarding - alles gemonteerd door een monteur (stopcontact met een aansluiting apart ernaast). Omdat ik huisbedrading overweeg, die ik zelf wil doen, zoek ik ook een geschikte netwerkkast voor de kelder. Daar zou een patchpanel in moeten, een schakelaar (modem/router niet!). Vanwege het ruimtegebrek zou de bovengenoemde geperforeerde plaat er ook in moeten, mogelijk ook de stroomaansluiting, die er vlak naast zit, direct op de geperforeerde plaat. Op deze manier zou ik ook de stroom voor de schakelaar direct in de kast hebben, en zou ik gewoon een kleine stekkerdoos installeren. Het liefst zou ik een 10" kast hebben, maar als het niet anders kan, is 19" ook mogelijk. Het enige belangrijke voor mij is dat ik geen grote veranderingen hoef aan te brengen aan de bestaande installatie van UPC, behalve misschien het hele kastje vastschroeven en het iets verspringend terugschroeven. Ik zoek daarom een netwerkkast die aan de achterkant open is, zodat de geperforeerde plaat met de componenten geplaatst kan worden. Deze steken ook ongeveer 10 cm uit. De breedte zou zijn. 30 cm, de hoogte is ongeveer 60 cm, want hij heeft ook een dikke coaxkabel die naar beneden buigt voordat hij naar boven in het plafond gaat. Weet iemand een geschikte kast? Of denk je dat dat geen slimme aanpak is?

0

Anonymous 7 jaren geleden in Serverkast

Kies het juiste server-/netwerkrek

Hoe kies ik het juiste server-/netwerkrek voor mijn huis? Een mooie huisinstallatie moet goed doordacht zijn. Waar moet ik rekening mee houden? (Kwaliteit, comfort, passend bij de situatie)

1

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Serverkast
StartBegin discussie