UPS

18 Discussies voor in UPS

Begin discussie
    Anonymous 2 weken geleden in UPS

UPS met webinterface

Ik heb een APC-USB. Ik kan hem echter alleen configureren via een USB-verbinding of de status nauwkeuriger opvragen. Omdat de UPS naast de servers staat, moet ik altijd met mijn laptop naar de "serverruimte". Maar nu ben ik overgestapt van Windows naar MacOS en de software draait niet meer. Bestaat er een UPS die via het netwerk kan worden ingesteld en geconfigureerd? Bedankt voor alle tips!

1

master_G 2 jaren geleden in UPS

Ervaring UPS met LiFePO4 / Lithium IJzerfosfaat

Hallo Samen Heeft iemand ervaring met LiFePO4 batterijen in UPS'en? Ik kwam op internet "Green Cell LiFePO4" tegen, die worden aangeprezen als een alternatief voor conventionele loodaccu's. Momenteel heb ik noch in de Duitstalige noch in de Engelstalige wereld UPS'en gezien met in de fabriek gemonteerde LiFePO4 - wat is daarvan de reden? Lopen de fabrikanten achter, zijn er geen kopers of is de combinatie van UPS & LiFePO4 niet aan te bevelen - zo ja, is daar een technische reden voor die ik tot nu toe over het hoofd heb gezien?

5

frohberg 3 jaren geleden in UPS

Betaalbare, compatibele UPS voor Synology DS218+

De goedkoopste UPS van Digitec komt niet voor in de compatibiliteitslijst. En de test-UPS uit de compatibiliteitslijst zijn mij veel te duur. Ik wilde ruim onder de 100 frank investeren. Alleen de DS zou ermee verbonden zijn en hij hoeft niet bediend te worden. Hij moet alleen netjes kunnen afsluiten bij een stroomstoring. Indien nodig kan ook een externe harde schijf worden aangesloten. Heeft iemand een goede, degelijke aanbeveling? Ik heb mijn vingers al tot op het bot afgezocht.

5

Anonymous 2 jaren geleden in UPS

UPS (Line-interactive) met Zwitserse stekkers met aarde (Type J)

Ik zoek een UPS (Line-interactive) waarmee Zwitserse stekkers (4 tot 6) met de aarde (Type J) kunnen worden verbonden, dit filter bestaat niet. Kun je een relatief sterk model aanbevelen (desktop PC + 2 schermen + NAS + router)?

1

DoItSelf 2 jaren geleden in UPS

UPS automatisch uitschakelen

Goedendag, Ik zoek een kleine UPS voor de voeding van een PC. De truc is dat ik de UPS heel gemakkelijk moet uitschakelen met een druk op de knop of zelfs met een script. De UPS wordt gebruikt op een machine die gevoed wordt door een generator en elke avond wordt uitgeschakeld. Onze huidige UPS schakelt niemand uit omdat dit niet zo gemakkelijk gaat, zodat de batterijen snel leeg gaan en de UPS elke ochtend bijna leeg is. We hebben momenteel een oude APC SpartUPS 1500. Bedankt voor je type en hulp

0

Phil_ICT 2 jaren geleden in UPS

UPS-systemen sorteren op batterijtechnologie en Smart/notSmart

Beste Digitec Team. Breid je zoekopdracht uit naar accutechnologie lood, Li-Ion, etc.... Bovendien zijn sommige UPS'en slim en kunnen ze online worden beheerd. Dit zoeken zou ook de aankoop vergemakkelijken. Veel dank!

1

jeoffrey77 6 jaren geleden in UPS

Welke omvormer raad je aan?

Ik zoek een omvormer waarop een router en een POE-injector (voor ip-camera) zouden worden aangesloten. Dit alles zou worden aangesloten op Brazilië, dus idealiter 110v input, maar OK als het alleen 220v is. Ik wil ook graag dat de omvormer automatisch (zelf) herstart, evenals de injector en de router in geval van een stroomstoring. Een lange autonomie zou een pluspunt zijn (stroomonderbrekingen kunnen 3-4 uur duren...) Heb je een idee?

1

walker34 2 jaren geleden in UPS

Voor een ketel

Welke omvormer moet ik gebruiken voor een olieketel in geval van stroomuitval deze winter? Het idee zou zijn om hem ook als powerbank te gebruiken.

2

EdenOfTheWest 3 jaren geleden in UPS

Vraag over aansluiting en geluid

Ik wil binnenkort een DS920+ aanschaffen en weet niet goed welke UPS/UPS voor mij geschikt zou zijn. Het komt in mijn slaapkamer te staan (geen discussie graag) en zou eigenlijk alleen een DS920+ moeten beschermen. Op de foto's zie ik steeds deze US aansluiting, of is dit een UPS standaard waarbij ik een extra kabel of adapter moet kopen? groeten

3

Digidog 3 jaren geleden in UPS

Welke UPS hebben Zwitserse stopcontacten?

Hallo jongens, Welke UPS van Cyberpower en APC hebben Zwitserse stopcontacten of zijn ze alleen met EU-stekkers?

1

robpors613 7 jaren geleden in UPS

Geschikte UPS van APC voor Synology NAS

Hallo samen Ik wil graag een UPS van APC kopen (vanwege de compatibiliteit) voor mijn Synology NAS, omdat ik thuis altijd stroomstoringen heb. (3-4 keer per jaar) Ik heb de Synology DS713+ met 2 schijven en de Expansion Unit DX513 die ook is uitgerust met 2 schijven en een externe USB-schijf voor back-up. Welke UPS zou passen? Is het juist om de communicatiekabel tussen de UPS en de NAS apart te kopen? Of welke andere accessoires zijn nodig voor de UPS en/of de NAS zodat de uitschakeling bij stroomuitval goed werkt? Bedankt voor je hulp

5

Anonymous 5 jaren geleden in UPS

UPS met sleuf voor autobatterij

Bestaat er een UPS met een lege gleuf voor een autoaccu? Zodat ik een bestaande 12V of 24V autoaccu op de UPS kan aansluiten en dan kan gebruiken? Dat zou geniaal zijn, in plaats van vaste batterijen in de UPS.

3

Tacheles 5 jaren geleden in UPS

Welke UPS voor Synology Diskstation?

Ik heb een Synology Diskstation DS218 en wil die met maximale veiligheid bedienen. Welk UPS-apparaat is hiervoor geschikt? Bedankt!

1

Welke UPS voor een server met 1000W voeding?

Hallo, ik zoek een UPS voor mijn kleine server. De voeding heeft 1000W, maar ik heb gemiddeld 300-500W nodig. Ik zou niets anders aansluiten en heb ongeveer 5 minuten stroom nodig zodat de Linux server netjes kan afsluiten. Welke UPS kun je aanbevelen? Hartelijk dank!

3

Hoeveel watt of VA

Ik heb 2 servers die ik op een UPS wil aansluiten. Beide voedingen zeggen 750 watt. 1) Heb ik daarom een UPS nodig met minstens 1500 watt (zuipen die dingen echt 750 watt) ? secundaire vraag: 2) Zouden 2 UPS'en met elk 750 watt beter zijn (zelfs een UPS kan stuk gaan)?

2

faebu.hofstetter 6 jaren geleden in UPS

Usv nodig

Hé Ik heb een usv nodig voor mijn pc (i7,1060,650w psu). Hartelijk dank Lg

1

Anonymous 6 jaren geleden in UPS

Koopadvies UPS Synology NAS & Raspberry Pi 3

Hallo samen Ik wil graag een Synology D218+ en een Raspberry Pi 3 beschermen tegen stroomonderbrekingen. Zodra de stroom weg is, wil ik dat de NAS en de Raspberry Pi uitschakelen als de UPS nog wat restlading heeft. Het zou cool zijn als de twee eindapparaten na de stroomonderbreking automatisch weer opstarten. Maar dit is optioneel. Helaas heb ik absoluut geen ervaring met UPS'en :( Het is ook belangrijk dat de USB-poort voor de Raspi 2A levert. Na mijn eigen onderzoek vond ik: https://www.amazon.com/APC-Batter... Ik kon echter niet ontdekken of dit mijn eisen zou dekken. Kan iemand iets aanbevelen? Ik ben dankbaar voor elke feedback.

6

Anonymous 7 jaren geleden in UPS

gebrom en gezoem... wellchd usv is stil?

Hallo samen.... Ik heb een usv nodig om mijn beamer te beschermen tegen stroomuitval. Ik had al een APC BR550GI, maar bij dit model werd ik gestoord door een een fluitend of zoemend geluid bij het kijken naar films/tv. Ik heb de APC verbannen naar een kast met een lange kabel. Dat wil ik deze keer voorkomen. wie heeft goede ervaringen met zijn usv wat betreft de noise cancelling werking? bij voorbaat dank =)

7

Orde van de
discussies

18 van 18 discussies

Naar boven
Forum voor UPS
StartBegin discussie