Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Tablet toetsenbord

13 Discussies voor in Tablet toetsenbord

Begin discussie
    apfelbiss 5 jaren geleden in Tablet toetsenbord

nieuw iPad-toetsenbord Logitech Combo Touch

Wanneer komt het volgende product in je portfolio? https://www.logitech.com/de-ch... Ik heb dit al en ben er dol op, het is het beste tablet-toetsenbord dat ik tot nu toe heb gehad :)

2

laurent.kaeser 4 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Logitech Key to go toetsenbord

Ik heb onlangs een logitech Key to Go toetsenbord gekocht, maar ik krijg het niet aan de praat in Azerty.

6

Austria68 5 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Toetsenbord voor Ipad Genreration 1

Weet iemand of ik nog steeds een toetsenbord kan kopen voor de Air Pad Air Generation 1? Hartelijk dank en groeten

0

mareksosna 7 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Toetsenbord voor Huawei MediaPad M5

Hallo, is er ( hier bij Galaxus / Digitec ) een org. toetsenbord voor de Huawei MediaPad M5 ? Heb gezocht maar niets gevonden. Bij voorbaat dank voor uw antwoord

+9

27

Kronberger 6 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Samsung tab 10.1 2019

Kan dit toetsenbord ook gebruikt worden voor de versie van 2019?

0

Dimitri.Waber 6 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Brydge toetsenborden voor iPad Pro (2018) modellen

Hallo Digitec Team Ga je de toetsenborden van https://www.brydge.eu voor de nieuwe iPad Pro 2018 modellen in je assortiment opnemen? De toetsenborden zijn sinds januari beschikbaar voor pre-order en zouden in mei op de markt moeten zijn. Ik had de versie voor de iPad Pro 10,5" (https://www.digitec.ch/de/s1/product/brydge-bluetooth-keyboard-ipad-pro-105-ch-tablet-tastatur-8592689?tagIds=614-654) en was zeer overtuigd. Maar nu ben ik overgestapt op de nieuwe iPad en mis nu al het toetsenbord. Ik zie uit naar je antwoord.

4

Anonymous 6 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Tablet toetsenbord voor m 5 lite

Hallo Ik ben op zoek naar een geschikt toetsenbord voor de m5 lite. Heeft iemand ervaring of aanbevelingen?

0

Nessinmel 6 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Samsung S2 Tab compatibel toetsenbord

Bestaat dat? Of is het enige alternatief om een nieuwe tablet te kopen? 😑 Hartelijk dank!

1

Claudius_S 6 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Surface 3 Type Cover

Hallo Digitec gemeenschap. Ik heb hier nog een oude Surface 3 zonder Type Cover liggen. Ik wil het graag blijven gebruiken voor kleine Word-taken. Helaas kan ik voor dit model geen geschikte QWERTY Type Covers vinden. Kent iemand een alternatief en kan iets aanbevelen? Mercii bij voorbaat :)

0

jo jouira 8 jaren geleden in Tablet toetsenbord

iPad 3 Toetsenbord

Ik zoek toetsenborden die compatibel zijn met de derde generatie iPad. Bij voorbaat dank.

1

tchico76 8 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Iphone 6S Toetsenbord

Ik ben op zoek naar een IPhone compatibel toetsenbord, liefst compact.

1

AZOTHx79 8 jaren geleden in Tablet toetsenbord

slanke combo voor 12.9 ipad pro

goedemorgen Ik ben geïnteresseerd in het slim combo product van logitech. weet u meer over de releasedatum en of u dit product in uw assortiment opneemt?

1

bebby 9 jaren geleden in Tablet toetsenbord

Goed toetsenbord voor ipad pro

Als binnenkort eigenaar van een ipad pro ben ik al dagen op zoek naar een fatsoenlijk toetsenbord ervoor. Het toetsenbord van Apple is iets voor grote handen en heeft geen speling. Het Logitech toetsenbord zou beter zijn voor lange typers, maar ik heb niets goeds gelezen over het klepje (het kan alleen met geweld verwijderd worden, als dat waar is). Heeft iemand een goed alternatief gevonden? Mijn ervaringen met de ipad Air en het Logitech-toetsenbord hebben me geleerd voorzichtig te zijn.

2

Orde van de
discussies

13 van 13 discussies

Naar boven
Forum voor Tablet toetsenbord
StartBegin discussie