Tablethoes

16 Discussies voor in Tablethoes

Begin discussie
    Bernard Schneider Assens 1 jaar geleden in Tablethoes

op zoek naar een nieuwe hoes voor een oude Samsung T580 tablet

Waar vind ik een nieuwe hoes voor mijn oude Samsung T580 tablet?

1

Anonymous 1 jaar geleden in Tablethoes

Robuuste hoes voor Zebra ET 45

Ik ben op zoek naar een hoesje voor de Zebra ET 45 dat lijkt op het volgende: https://www.digitec.ch/de/s1/product/4smarts-rugged-case-grip-galaxy-tab-active-3-80-2020-tablet-huelle-17693039 Heeft iemand een idee? De draaibare lus aan de achterkant is belangrijk.

0

ZÜKO 1 jaar geleden in Tablethoes

Tablethouder voor in de auto met luide hoes

Hallo samen Kan iemand mij een houder aanbevelen voor een Samsung Tab a tablet in een hoes van Laut met een handriem aan de achterkant? De tablet moet na de reis gemakkelijk te verwijderen zijn, zonder gereedschap. Misschien heeft iemand hier een idee. Veel dank en groeten

0

Jimmy_310 2 jaren geleden in Tablethoes

Cover voor Microsoft Surface Pro 9

Hallo samen Passen de hoesjes voor de Microsoft Surface Pro 8 ook op de Pro 9? Bijvoorbeeld deze: https://www.galaxus.ch/de/s1/product/uag-plasma-microsoft-surface-pro-8-tablet-huelle-17466065 Groeten Dave

1

harald62 3 jaren geleden in Tablethoes

Hoes voor iPad 2021

Passen de 10,1" hoesjes ook op de iPad 2021 met 10,2"?

0

Schallj_93 3 jaren geleden in Tablethoes

Beschermhoes voor mijn Lenovo tablet IdeaPad Duet 3 10IGL5

Hallo Samen Kan iemand een beschermhoes aanbevelen voor bovenstaande tablet van Lenovo? Bedankt voor je hulp

1

roxy.tmk 3 jaren geleden in Tablethoes

Etui voor Kindle Oasis 10e generatie

Ik zou willen vragen of er een kans is om nu een hoesje voor Kindle Oasis 2019 te kopen dat van goede kwaliteit is, geen 100 fr kost en nu verkrijgbaar is? Het lijkt erop dat op Amazon de enige die ik kon vinden met prints en wat rare patronen waren, en hier (digitec) zijn ze allemaal waanzinnig duur (100ff het is de prijs van een nieuwe Kindle) en geleverd in meer dan een maand... Heeft iemand geluk gehad met het kopen van iets?

0

Anonymous 3 jaren geleden in Tablethoes

UAG Tablet Hoesje - iPad Mini 6e Generatie

Hallo Digitec, met de release van de nieuwe iPad mini 6 heeft UAG ook nieuwe hoesjes geïntroduceerd en al gepubliceerd. Is er informatie over wanneer ze bij jullie besteld kunnen worden?

0

pauloxokoz-2022 4 jaren geleden in Tablethoes

Tablet 0,16x0,25-Diagonaal 0,29

Ik zoek een hoes voor een tablet van 16 x 25 cm en diagonaal 29 cm.

1

Theuseb 5 jaren geleden in Tablethoes

2019 iPad 10.2" Hoes

Goedenavond, zijn de huidige modellen voor de iPad 2019 in 10,5" ook geschikt voor de iPad 10,2" of zou iemand iets goeds te bieden hebben ? Bedankt en FG (;

0

jmheri 5 jaren geleden in Tablethoes

7 Generatie ipad

Zijn deze hoesjes geschikt voor de zevende generatie iPads?

0

Anonymous 5 jaren geleden in Tablethoes

Covers voor Surface Pro 7

Ik kan geen filters vinden voor Surface Pro 7 hoesjes (alleen voor 6, 5, 4, etc). Welke hoesjes passen op de Surface Pro 7?

0

rtsteleport 9 jaren geleden in Tablethoes

iPad hoes

Weet iemand of het iPad Air 2 hoesje past op de iPad pro 9,7?

2

Alelaxo 6 jaren geleden in Tablethoes

Hoes voor IPad Pro (2018) 11 inch

Goedenavond allemaal Ik zoek een hoes voor mijn nieuwe iPad Pro 11 inch. Ik weet niet echt of de Apple Smart Folio echt zo goed beschermt en ik wilde vragen of iemand tips voor me had. Het zou fijn zijn als de hoes niet te dik is en toch de iPad beschermt. Het moet ook mogelijk zijn om de Apple Pencil aan het apparaat te bevestigen, want ik heb het apparaat nodig voor schoolverlatingsexamens en andere zaken. Met vriendelijke groet en veel dank bij voorbaat!

0

Lina lissy gorden 6 jaren geleden in Tablethoes

tablethoezen

Welke maat cover heb ik nodig voor samsung galaxy tab a 6?

1

PonyPonyPony 7 jaren geleden in Tablethoes

Waterdichte beschermhoezen voor tablets

Ik heb lang gezocht naar waterdichte hoesjes voor iPad en iPhone. Zo zou je ook in bad van een film kunnen genieten, dus het gaat niet direct om onderdompeling, maar om bescherming tegen spatten en als het uit je hand in het water zou kunnen vallen. Heeft iemand een idee waar het te krijgen is?

2

Orde van de
discussies

16 van 16 discussies

Naar boven
Forum voor Tablethoes
StartBegin discussie