Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Zelfklevend

4 Discussies voor in Zelfklevend

Begin discussie
    hadrdani 3 maanden geleden in Zelfklevend

Wat komt het dichtst in de buurt van Loctite "zacht"?

Ik ben op zoek naar een soort Loctite waarmee ik m3-schroeven kan vastzetten die in m3-schroefdraadinzetstukken zijn geschroefd (3D-printen). Wat is hiervoor geschikt? Ik moet het eventueel weer open kunnen maken. Concreet is dit de use case: https://www.printables.com/model... De voetjes kunnen worden gesloten. Hartelijk dank voor uw hulp!

1

wichtc91 7 maanden geleden in Zelfklevend

Hittebestendige keramische lijm

Hallo, om een keramische broodvorm te repareren ben ik op zoek naar een lijm die hittebestendig is (oven tot 270°C). Bestaat er zo'n soort lijm? Alvast bedankt

1

Evoker 5 jaren geleden in Zelfklevend

PVA-lijm zoals Elmer's Glue All

Ik ben op zoek naar een PVA-lijm voor miniatuurbasissen zoals Elmer's Glue All. Kunt u er een uit uw voorraad voorstellen?

0

Anonymous 6 jaren geleden in Zelfklevend

Lasnaad in de fles

Is de HG Powerglue binnenkort ook verkrijgbaar bij Galaxus?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Zelfklevend
StartBegin discussie