Vitra Eames Loungestoel
Dus als je Bruno Wickart al als leverancier in het systeem hebt, zou het cool zijn als je de beste loungestoel die er is kunt aanbieden ;)

2
Dus als je Bruno Wickart al als leverancier in het systeem hebt, zou het cool zijn als je de beste loungestoel die er is kunt aanbieden ;)
2
Hoewel ik een vrij recente 2,3 GHz Intel Core i5 8 GB 2133 MHz LPDDR3 MacBook Pro heb, kon ik niet door de volledige lijst van 3.220 fauteuils scrollen. Iets meer dan een uur en verschillende crashes later - mijn MacBook Pro ventileerde op volle toeren - had ik geen andere keus dan het op te geven. Ik snap het, individuele smaken zijn net zo divers als de 8 miljard mensen die op deze planeet leven. Maar de natuur heeft ons nu een duidelijk signaal gegeven dat we de rode lijn hebben overschreden in onze meedogenloze zoektocht naar oneindige groei en het exploiteren van elke natuurlijke hulpbron. Hebben we ECHT honderden of zelfs duizenden artikelen nodig in ELKE goederencategorie - allemaal in naam van de keuzevrijheid? Of zou minder meer zijn, zoals beschreven in Barry Schwartz' beroemde bestseller 'The Paradox of Choice - Why More Is Less'? Galaxus zou zijn winst waarschijnlijk zelfs kunnen verhogen als het zijn strategie radicaal zou veranderen. Weet je nog die dagen, niet zo lang geleden, toen hordes mensen een hele nacht kampeerden voor de Apple Stores - alleen maar om als eerste de nieuwste iPhone te bemachtigen? Toen was er maar EEN nieuw iPhone-model. Tegenwoordig hebben die opwinding en alle groupies plaatsgemaakt voor een verwarrende lijst van modellen en configuraties zoals bij de meeste andere merken. Ik ben nog niet eens 40, maar toch zal ik de oude iPhone SE van de vriendin van mijn beste vriend gebruiken tot hij net zo dood is als de bijna 400.000 slachtoffers van Covid-19. Evenzo wil mijn vader al jaren zijn 30 jaar oude Weber houtskoolgrill vervangen, maar hij weet gewoon niet wat hij moet kopen en wordt afgeschrikt door de pandemie van ernstige keuzeovervloed. Intussen, terwijl wij blijven bekomen van deze pandemie en ons al beginnen voor te bereiden op de volgende, zijn winkels als Galaxus medeplichtig aan deze crisis....
2
Waarom hebben bepaalde meubels zulke vreemde prijzen als 549,92?? Lijkt onserieus en onprofessioneel....
3