TV-tafel voor groot scherm
Hallo allemaal, kan iemand mij een tafel aanbevelen die het gewicht van een 85" tv van 54 kg kan dragen?
0
Hallo allemaal, kan iemand mij een tafel aanbevelen die het gewicht van een 85" tv van 54 kg kan dragen?
0
Hallo Digiteec Community, ik wilde vragen wie mij een tv-meubel kan aanraden met een hoogte van meer dan 80 cm. Zodat je de tv erop kunt zetten. Graag indien mogelijk niet hoger dan 451CHF Vriendelijke groeten RaphaelB440
0
Hallo, zal Digitec / Galaxus de "VIBIO 1" en "VIBIO 2" TV-meubels van "FMD Möbel" in zijn assortiment opnemen? Het uiterlijk en de kwaliteit van "FMD Möbel" zijn gewoonweg uitstekend. MFG
1
Ik zoek een tv-meubel waarbij de tv uitgetrokken kan worden, zodat hij gedraaid en/of uitgetrokken kan worden om tv te kijken terwijl je aan tafel zit. Kent iemand zo'n stuk?
0
Ik zoek een tv-meubel van ongeveer 2-3 meter breed. Het moet een vak/lade hebben waar je de apparaten achter kunt bedienen, ook als het vak/lade gesloten is. Tot nu toe ken ik alleen de Sonore meubels, heb je nog andere ideeën? Messiii
3
Hallo, wij zijn op zoek naar tv-meubels die ook kindveilig zijn, d.w.z. waarbij de tv permanent aan het meubel is bevestigd in plaats van er alleen maar op te worden gezet (zodat Junior hem niet kan omgooien/duwen). Heb je ideeën? Ik kan hier geen meubels vinden waar ik de TV op kan schroeven. Een muurbevestiging is uitgesloten vanwege de problematische aard van de muur.
3
Het zou logisch zijn als je kon filteren op meubelmassa, maar dat is erg lastig.
7