nou ik dacht ik start een discussie
Hoe werkt dat?

2
Hoe werkt dat?
2
Hey Galaxende, hoe kan ik hier een plank vinden die vrij kan staan en modulair kan worden opgebouwd en aan het plafond kan worden geklemd, vergelijkbaar met Elvarli van Ikea? Alvast bedankt!
1
Keer l × b × h, keer h × w × l enz.
0
Ik wil de radiatoren in mijn huis voorzien van planken. Naast het praktische en esthetische aspect spaart de plank de wandbekleding, die vaak beschadigd wordt door de warmte die de radiator afgeeft. Bovendien stopt het het binnendringen van stof dat het apparaat kan verstoppen.
3
Hallo Gemeenschap. Ik wil graag een plank kopen voor mijn aquaria. Mijn aquaria staan dicht tegen de muur en ik heb ze naast elkaar staan. Nu wil ik ze op een plank zetten die de belasting aankan en goedkoop is (100 - 150 CHF). Ik heb een 30l en 60l aquarium. In de nabije toekomst zal ik er hooguit nog 60l of 100l aan toevoegen. Heeft iemand een idee voor een plank of een geschikte plank? Kleur: Wit of vergelijkbaar Materiaal: metaal Draagvermogen: ca. 200KG / 200l Hartelijk dank! :)
3
Hallo allemaal Weet iemand een mooi, klein, eventueel zelfs uitbreidbaar rek om alle apparatuur in de huiskamer op een visueel aantrekkelijke manier in onder te brengen? Of ideeën voor DIY met twee linkerhanden en zonder grote werkplaats? Veel dank Aurel
3
Hallo mensen Ik zoek een rek of iets dergelijks om mijn camera-apparatuur in op te bergen. Ik heb niet altijd alles bij de hand, maar ik vind het niet praktisch om alles in mijn huidige fotorugzak te stoppen en er dan onderweg steeds uit te halen wat ik niet nodig heb. Mijn uitrusting: Canon 6D, 70-200mm 2.8, 50mm 1.4, 28mm 1.8, 16-35mm 2.8, 8mm Fisheye, 1x flitser met zender/ontvanger van Youngno, diverse kleine deffusors, oplaadbare batterijen + lader, Ikan EC1 Beholder 3Axis Gimbal incl. een rail met 2 handgrepen (geen idee wat de benaming hiervan is), groot statief, klein tafelstatief. Ik zou opbergruimte hebben onder mijn bed, maar ik moet altijd de PC en het nachtkastje verplaatsen om erbij te kunnen, wat erg onpraktisch is. Ik zoek iets dat niet veel langer is dan 1,20 m en niet breder dan 50 cm. De hoogte doet er niet echt toe (mijn kamer is beperkt tot een hoogte van ongeveer 2,30m). Bedankt voor de hulp!
0
Een nieuw filter met betrekking tot modulariteit zou nuttig zijn.
1