Filters van energieklasse?
dat zou veel helpen @Galaxus:)

6
dat zou veel helpen @Galaxus:)
6
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar producten die verbonden kunnen worden via Home Assistant of Zigbee. Maar ik kan hier geen filter voor vinden, hoe kan ik het beste te werk gaan? Elk product afzonderlijk bekijken zou zeker te lang duren. Hartelijk dank
3
"Stralende plafondverwarming"... bijv. van Phillips Hue...??
1
Intervalselector vereist
0
Beste vrienden Ik ben op zoek naar een indirecte lamp Kent u goede merken en modellen?
1
Kan iemand mij helpen? Ik ben wanhopig op zoek naar een smalle, lange buitenlamp met een direct bevestigde lichtschakelaar (geen bewegingssensor). Ik wil een lamp monteren op een fietsoverkapping die 2,5 meter breed is. De lamp moet dus 1,5 meter lang zijn.
0
Is het mogelijk om Matter aan het ecosysteem toe te voegen?
1
Hallo allemaal Ik ga binnenkort verhuizen naar een flat met zeer stabiele plafonds waar moeilijk in te boren is. Daarom vraag ik me momenteel af hoe ik zoveel mogelijk verlichting kan creëren. Mijn vraag is dus: zijn er plafondlampen in de stijl van spots of meerdere lampen die op één lijn kunnen worden gebracht, die niet met boren worden gemonteerd maar vergelijkbaar zijn met een hanglamp? Alvast bedankt voor jullie hulp!
0
Zou het mogelijk zijn een filter toe te voegen op de normen, bijv. IP44, om gemakkelijk lampen te identificeren die geschikt zijn voor een badkamer?
2
Hallo Helaas is het filter voor de lamphouder van de wandlamp + plafondlamp verwijderd. Kan dit weer op zijn plaats gezet worden? Bedankt
4
Hallo allemaal, Ik zoek goede aanbevelingen voor drie lampen die de basisverlichting kunnen leveren voor een 8 meter lange tussenkamer. De helling van het dak is ongeveer 30 graden en de hoogte in het midden van het dak is 2,25m. Met een hanglamp wordt het dus moeilijk. Bedankt!!!
0
Het zou ook erg handig zijn als je de lichtwarmte in Kelvin zou kunnen filteren. een andere warmte is nuttig in elke kamer.
0
Het zou handig zijn als je zou kunnen filteren op lumen.
2
Goede dag Ik zoek een heldere lamp die ik direct met Siri kan bedienen. Vergelijkbaar met Philips HUE met combi-apparaat, maar hoeft niet, alleen de verbinding met Apple Home is belangrijk.
0
Hoi Mijn nieuwe flat heeft geen gat in het plafond waar de kabels naar beneden hangen, maar in plaats daarvan een T13 stopcontact aan de muur, ongeveer 10 cm onder het plafond. Kun je iets aanbevelen voor deze situatie? Het liefst iets waarbij ik niet hoef te boren, maar waarbij de kracht van de fitting voldoende is om de lamp / lamp vast te houden. Slim zou een pluspunt zijn, maar dat hoeft niet.
8
Wat betreft het filteren zou het ook interessant zijn om te weten welke lampen via DALI gedimd kunnen worden en welke niet.
0
Hallo Ik heb een plafondlamp in de woonkamer. Momenteel zit er een gewone plafondlamp op, die alleen de eettafel mag verlichten. Mijn doel is om in de hele woonkamer (ca. 6x6m) intelligente plafondlampen te installeren. Alles zou stroom moeten trekken via het ene plafondpunt, maar zou zo individueel mogelijk bestuurd moeten kunnen worden. Ik weet dat er aan de oppervlakte een transformator of iets dergelijks nodig is, evenals diverse verbindingskabels. Maar dat zou in orde zijn. Ik stel me bijvoorbeeld meerdere van deze "Philips Hue Fair (LED)" voor, die met een zo dun mogelijke kabel met elkaar verbonden zijn en afzonderlijk bestuurd kunnen worden. Is dat op de een of andere manier mogelijk? Bedankt en groeten Martin
3
Vraag. Kan ik een plafondlamp normaal bestellen en per post laten opsturen? Bij de aanvullende diensten zie ik iets staan over levering en ingebruikname voor 169,-. Ik wil graag een paar lampen kopen zonder extra kosten. Is dat mogelijk? Bij voorbaat dank
1