Radionorm als filter?
Hallo Ik mis het filter over de radiostandaard (Zwave, Zigbee, Wifi, Bluetooth, ...)

13
Hallo Ik mis het filter over de radiostandaard (Zwave, Zigbee, Wifi, Bluetooth, ...)
13
Ik ben op zoek naar een thermometer/sensor voor een mobiele toepassing waarbij ik de temperatuur op afstand kan controleren via mijn mobiel. WLAN/LAN is dus niet beschikbaar en een Bluetooth of radioverbinding is niet voldoende. Idealiter zou de sensor de gegevens via de mobiele telefoon moeten versturen (eventueel met een SIM-kaart). Wie weet zoiets?
6
Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een HomeKit-compatibele warmtepomp voor mijn zwembad. Kent iemand er een?
2
Hallo, De zoekmachine biedt geen functioneel filter en er zijn 413 thermometers beschikbaar op Galaxus. Heeft iemand een thermometer met alarmfunctie gezien in het assortiment? Onze koelkast heeft een defecte deur en we willen graag gewaarschuwd worden als we de deur verkeerd sluiten en de temperatuur stijgt.
1
Goedendag. Ik zoek een (waterdichte) keukenthermometer waarmee je een doeltemperatuur kunt instellen, zodat je met een piepje wordt gewaarschuwd als de temperatuur is bereikt. Heeft iemand advies? Vriendelijke groeten A. Kaufmann
0