Zoek op
Ik zoek een externe sensor voor mijn irox IBR923

2

Ik zoek een externe sensor voor mijn irox IBR923

2

Hallo Community Ik ben op zoek naar een weerstation waarmee ik de kamertemperatuur over een langere periode kan opnemen en opslaan. Ik heb geen volledige weeranalyse nodig en wil daarom niet meer dan 50 frank uitgeven.

2

1

Ik ben op zoek naar een stabiel en betrouwbaar weerstation dat op zijn minst windrichting, windsnelheid en neerslag kan meten. UV/lichtintensiteit zou ook cool zijn, maar ik ken andere opties. Temp/luchtvochtigheid is geen must, want ik heb al iets. Het liefst van metaal. Ik zoek iets met een open interface dat ik via Python/whatever kan uitlezen en integreren in mijn bestaande Grafana setup. Een gateway zou OK zijn, maar alleen ZONDER omleiding via de cloud. Weet iemand iets?
0

3

Ik heb een smart home (-> HomeAssistant) en heb weergegevens van mijn tuin nodig. Ik kwam dit weerstation tegen en wilde vragen of Digitec het aan hun assortiment kan toevoegen? Het zou heel eenvoudig te integreren zijn... https://shop.ecowitt.com/products... https://www.home-assistant.io/integratio... Dank je wel

3

Heeft iemand toevallig een weerstation gevonden/getest met de basismodule in ethernet en niet in wifi? Een dergelijk product heb ik momenteel niet gevonden.

4

Ik zoek een weerstation dat ; a) kan meerdere buitentemperatuursensoren in kaart brengen (ten minste 2) b) Ik wil deze waarden uitzenden naar 3 ontvangers binnenshuis vanuit het huis. c) Het moet zo weinig mogelijk kosten en goede productbeoordelingen hebben 😅 Behalve de buitentemperatuur heb ik niet per se veel andere waarden nodig. Windsnelheid of windrichting zouden leuk zijn om te hebben, maar niet verplicht.
0

Hallo allemaal. Ik zoek een weerstation voor iemand die het Engels niet machtig is. Nu zijn alle exemplaren die ik gevonden heb Engels in het display en er is geen aantekening dat dit veranderd kan worden. Bestaat er zoiets? Dank en groeten

1

Ik zoek een thermometer met een netwerkaansluiting. Het moet de temperatuur en de vochtigheid in een ruimte meten en een melding sturen als een grenswaarde wordt overschreden. Lan of WLAN beschikbaar. Heeft iemand een tip?

3

Samen groeten Ik zoek een weerstation dat de gegevens in een bijbehorende Android app op een aantrekkelijke en informatieve manier visualiseert. Het moet op zijn minst de vochtigheid & temperatuur binnen weergeven, beter nog het registreren. CO2-meting binnenin zou ook mooi zijn, maar is geen must. Tot nu toe heb ik alleen de Netatmo NWS01-EC gevonden. Zijn er nog andere producten? Groeten Andurill

1

Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een weerstation dat ik op mijn werkplek, zo'n 25 km verderop, kan instellen en dan thuis via een app de gegevens kan oproepen? Bestaat er zoiets?

1

Hallo allemaal, wij zijn op zoek naar een weerstation dat twee ontvangers heeft. We willen graag op elke verdieping van het huis een display hebben.

1

Hallo Kan iemand een nauwkeurige hygrometer aanbevelen? Nauwkeurigheid +/- 2% vochtigheid analoog of digitaal. H.M.

4

Hallo allemaal Ik zoek een weerstation dat minstens 2 extra sensoren heeft (buiten, kinderkamer) die ook temperatuur en luchtvochtigheid weergeven. Een radioklok zou ook een voordeel zijn. Momenteel heb ik de TFA Gallery (zonder radio) en de Proficell WS6750 (extra sensoren niet beschikbaar) gevonden. Bedankt voor uw antwoorden
0

Hallo samen Ik zoek een klein weerstation onder de 100Fr dat meerdere kanalen heeft, dus meerdere buitenposten. Eén voor buiten, indien mogelijk weerbestendig, en dan zou ik ook een zender gebruiken in minimaal één andere kamer (babykamer). Helaas is de zoekfunctie bij Digitec voor weerstations niet bepaald een schot in de roos.

2

Kunnen al deze meetapparaten het co2-gehalte meten?

2

Ik heb een apparaat nodig dat de vochtigheid kan loggen. Of op zijn minst de minimale en maximale luchtvochtigheid (sinds de laatste "reset") weergeven om die beter te kunnen controleren. Bestaat er zo'n product?

2

Is er een station dat geen elektriciteit nodig heeft en dat de weergegevens ongeveer een half jaar kan opslaan voordat je ze met een laptop uitleest of een geheugenkaart pakt? BloomSky2 heeft geen geheugen... anders wel.
0

Hallo Digitec Kun je het Irox TPW389 weerstation in je assortiment opnemen?

1