Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Baardverzorging

8 Discussies voor in Baardverzorging

Begin discussie
    NjemohJ 2 jaren geleden in Baardverzorging

Over jack black

Kan ik het alsjeblieft krijgen in de galaxus winkel hier in Genève?

1

MichaelS6767 2 jaren geleden in Baardverzorging

Tabac Original Pre Elektrische Scheerlotion

Kun je dit product ophalen. Ik heb het regelmatig nodig. Graag niet duurder dan A., dus 18-29€. Bedankt

2

rmrichiusa 2 jaren geleden in Baardverzorging

King C. scheermesjes Gilette

Hallo, kan ik de scheermesjes voor King C. kopen? Gilette koopt ze ook los?

1

Simonbuck 5 jaren geleden in Baardverzorging

Ingrediënten

Helaas mis ik de ingrediëntenlijst van de baardverzorgingsproducten.... De ingrediënten zijn voor mij het enige belangrijke.... Wat zit er in... Het is vervelend om steeds op google te kijken of dit product bij mij past....

0

thiemo1991 6 jaren geleden in Baardverzorging

Goelds en Beardbrand in het bereik?

Beste Galaxus Team Zou het mogelijk zijn om de merken Goelds (DE) en Beardbrand (USA) in het assortiment op te nemen? De producten zijn van zeer hoge kwaliteit, maar helaas gaat de bestelling altijd gepaard met hoge verzendkosten, douanerechten enz. Vriendelijke groeten

1

Leung Jan 7 jaren geleden in Baardverzorging

Nutteloos zoeken op trefwoorden

De eerste vijf zoekresultaten voor een zoekopdracht met de term "baardwax": - Gillette Series Sensitive Scheergel - Gillette Duo Pack Basic Scheergel - BaByliss Barber Shop Baardschaar - AXE Peace Aftershave - BaByliss Shavette scheermeshouder Het zesde resultaat is tenslotte een baardwax. Maar dan zijn er nog vijftien (!) producten die geen baardwaxen zijn. Wat is het nut van zoeken op trefwoorden als er producten worden getoond waar ik niet eens naar op zoek ben? Ik begrijp dat Galaxus ook andere soortgelijke baardverzorgingsproducten voor mij smakelijk wil maken, maar waarom worden deze producten niet apart weergegeven van het product waar ik eigenlijk naar op zoek ben, à la "klanten die naar dit product zoeken, zoeken ook vaak naar product x, y & z"? Zoals het nu geprogrammeerd is, is de zoekfunctie meer een willekeurige generator. Ik hoop dat je beseft hoe snel de gemiddelde online shopper overstapt naar een andere aanbieder als het product dat hij zoekt zo moeilijk te vinden is op jouw site?

1

quawsed 7 jaren geleden in Baardverzorging

Speick Scheercrème

Beste Galaxus, ik vraag me af waarom de gewone Speick Men scheercrème niet in het assortiment zit? Of is het voorlopig gewoon niet beschikbaar?

1

xazax 7 jaren geleden in Baardverzorging

Scheermes

Hoi Hebben jullie ook scheermesjes die geen vervangende mesjes nodig hebben of die je eraf moet trekken?

2

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Baardverzorging
StartBegin discussie