Scheerapparaat

11 Discussies voor in Scheerapparaat

Begin discussie
    Anonymous 8 maanden geleden in Scheerapparaat

Beste elektrische trimmer of scheerapparaat voor mannelijke genitaliën?

Welk scheermes snijdt niet in de plooien?

2

P_Meier82 3 jaren geleden in Scheerapparaat

Accu scheerapparaat oplaadbaar via USB?

Tip voor een bruikbaar accu scheerapparaat met USB voeding (of dat heb ik niet eens nodig, genoeg in de la) maar USB stekker op het apparaat om op te laden, liefst natuurlijk USB-C maar dat zou waarschijnlijk te mooi zijn.... tenminste iets bruikbaars met Micro-USB? Vooral op reis vind ik het altijd vervelend om een aparte voeding mee te moeten nemen omdat het een compleet vreemde stekker is :-( En als er iets in het assortiment zit: het zou ook goed zijn om een bijbehorende filterfunctie te hebben (ik ben waarschijnlijk niet de enige met dit "probleem"?).

2

marcelschoen 3 jaren geleden in Scheerapparaat

USB oplaadmogelijkheid als filter

Ik mis een optie om te zoeken naar scheerapparaten die via USB kunnen worden opgeladen (niet rechtstreeks via USB). Hopelijk is zoiets vandaag nog beschikbaar.

0

mutley2007 4 jaren geleden in Scheerapparaat

De belangrijkste optie "folie of roterend" luistert niet eens in de zoekfilters!

serieus folks....

0

nznznz 9 jaren geleden in Scheerapparaat

Brown of Phillips?

Braun of Philipps, wat zijn de verschillen? Zijn er aanbevelingen?

+2

9

harald62 4 jaren geleden in Scheerapparaat

Verschil Panasonic ES-LV6Q tot ES-LV9Q

Is er behalve het laadstation nog een verschil tussen de twee modellen? Kan de ES-LV9Q worden opgeladen zonder laadstation? Heeft de ES-LV6Q ook een trimmer voor lange haren? Is de prijs van de ES-LV9Q van 319 correct? Ik heb het voor 100,- minder gezien bij de concurrentie.

0

Anonymous 6 jaren geleden in Scheerapparaat

Waar moet je op letten als je een scheerapparaat koopt?

Mijn vriend wil een nieuw elektrisch scheerapparaat. Maar ik heb geen idee waar ik op moet letten als ik er een koop. Het enige wat ik weet is dat hij geen schoonmaakstation wil. Welke andere criteria en verschillen zijn er? Of heb je aanbevelingen voor me?

1

matitaccia 4 jaren geleden in Scheerapparaat

Scheerkoppen olie - ik kan het niet vinden

Hallo! Ik ben op zoek naar de olie die nodig is om scheerkoppen in goede conditie te houden. Heeft Galaxus het op voorraad? Ik heb een Panasonic ER-GP80 -K scheerapparaat, de olie zat er al bij, maar die heb ik nu nodig. Hartelijk dank. mfg matitaccia

0

Anonymous 6 jaren geleden in Scheerapparaat

Zelfgemaakt substituut voor totaal te dure schoonmaakvloeistof???

Welke drogist/drogist kan mij een goede mix geven voor een zelfgemaakte reinigingsvloeistof...? (Ik neem aan dat je iets gelijkwaardigs kunt mengen voor minder dan een tiende van de exorbitante patroonprijs...) Een paar geurstoffen opgelost in ruwe alcohol (die bacteriën doodt), verkrijgbaar in de apotheek, moet toch voldoende zijn...?

1

Luchs0101 8 jaren geleden in Scheerapparaat

Schoonmaakstation

Heb je voor een elektrisch scheerapparaat een reinigingsstation nodig of is dat overbodig? Bedankt

2

Stann 8 jaren geleden in Scheerapparaat

Braun Serie 3

Wat is het verschil tussen de modellen Braun Series 3010BT Wet&Dry en Braun Series 3 Shave&Style 3000BT ? Als ik de foto's bekijk, kloppen sommige specificaties niet?

0

Orde van de
discussies

11 van 11 discussies

Naar boven
Forum voor Scheerapparaat
StartBegin discussie