Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Scheeraccessoires

3 Discussies voor in Scheeraccessoires

Begin discussie
    Anonymous 2 maanden geleden in Scheeraccessoires

Reinigingsmiddel voor scheerapparaat

Ik ben op zoek naar een reinigingsmiddel voor mijn Remington R9. Philips had vroeger iets in een flesje voor hun automatische reinigingsapparaat. Zo kon je de oplossing in een gewone beker gieten en er elk scheerapparaat in doen, maar nu kan ik alleen cartridges vinden voor bepaalde reinigingsapparaten. Wat kan ik gebruiken om mijn Remington schoon te maken?

0

gniecko 2 jaren geleden in Scheeraccessoires

Braun Series 9 scheerhoofd

Als ik zoek zie ik alleen een Series 9 pro scheerkop. Past dit ook op mijn series 9 scheerapparaat

1

PIERREWYSSSA 2 jaren geleden in Scheeraccessoires

BRAUN Serie 5 scheerapparaat, model 570 S-4

Ik kan de snijkopvervanger niet vinden bij Galaxus. Waar kan ik die vinden?

0

Orde van de
discussies
Forum voor Scheeraccessoires
StartBegin discussie