3D-printer

50 Discussies voor in 3D-printer

Begin discussie
    Anonymous 1 week geleden in 3D-printer

Elegoo Centauri koolstof

Hallo, denkt u erover om deze printer op uw site te verkopen? Elegoo Centauri carbon - https://www.youtube.com/watch

1

mikom 3 maanden geleden in 3D-printer

Bamboe Lab H2D

Zal Digitec de nieuwe Bambu Lab H2D aan het assortiment toevoegen? Zo ja, wanneer is deze verkrijgbaar? Bedankt voor de info! Miloš

2

LMY2022 11 maanden geleden in 3D-printer

Prusa i3 MK4S in het assortiment?

Beste Digitec, zijn er plannen om de nieuwe Prusa i3 MK4S aan het assortiment toe te voegen? Het schijnt een uitstekend product te zijn dat zelfs in Europa wordt gemaakt ;)

7

Anonymous 1 jaar geleden in 3D-printer

Aantal extruders als filters

Het idee ligt eigenlijk voor de hand en het verbaast me altijd dat het nog niet geïmplementeerd is. Maar het zou handig zijn om te kunnen filteren op het aantal extruders! De gegevens worden tenslotte geregistreerd ...

4

mannyd 1 jaar geleden in 3D-printer

Bamboe Lab A1

Hallo Wordt de Bambu Lab A1 opgenomen in het assortiment van Digitec / Galaxus?

5

cino1 1 jaar geleden in 3D-printer

Bambulab filament en accessoires

Hallo, Denk je dat Bambulab accessoires ooit beschikbaar zullen zijn op Digitec?

2

schneima1993 2 jaren geleden in 3D-printer

Verkoop Bambu Lab X1-serie?

Hallo samen en hallo lieve PM Ik wilde de Q&A sessie hier beginnen en bij Digitec aankloppen. Wat vind jij van de nieuwe Bambu Lab X1? Ga je de nieuwe Bambu Lab X1-serie importeren? Nu is de printer uit zijn Kickstarter-campagne en kun je hem officieel pre-orderen. Ik zie dit als een printer die qua technologie en uiterlijk een nieuw tijdperk inluidt. Als je de printer in de toekomst hier kunt bestellen, ben ik een van de eersten die hem koopt. Ik denk dat we deze kans niet voorbij mogen laten gaan. Groeten Marc

+14

28

Marlito 1 jaar geleden in 3D-printer

Bambu Lab filament en accessoires bij Galaxus?

Zal het Bambu Lab filament ooit verkrijgbaar zijn bij Galaxus? Het zou erg handig zijn om reserveonderdelen en filament te kunnen kopen bij Galaxus.

1

Tacheles 1 jaar geleden in 3D-printer

Beginnersvreugde!

In lekentaal: ik heb een iMac en een zoon. En ik wil de eerste gebruiken om eenvoudige kleine modellen voor de tweede te maken, zoals Fimo op de computer (figuurtjes, dieren, enz.). Ik heb geen kennis van 3D printen of CAD. Wat raad je me aan? Wat betreft printers en software. We kunnen aannemen dat vader en zoon een gemiddelde frustratietolerantie hebben (die van vader iets hoger). Hartelijk dank!

5

tux19 2 jaren geleden in 3D-printer

Snapmaker Artisan

Gaat u de Snapmaker Artisan (https://snapmaker.com/snapmaker-...) aan uw assortiment toevoegen?

5

Anonymous 2 jaren geleden in 3D-printer

Filter verlaagd voor 3D printers

kan het zijn dat je minder filters hebt wanneer je door 3D printers bladert - ik ben op zoek naar de filter "aantal extruders" ....

0

ahuber.ch 7 jaren geleden in 3D-printer

3D-printer gezocht

Welke 3D printers zijn vanaf het begin al uitgerust voor het gebruik van 3mm (2,85mm) filamenten? Moet PLA en ABS kunnen verwerken.

5

JonathanK754 2 jaren geleden in 3D-printer

Verkoop van Elegoo FDM printers?

Zouden FDF 3D printers van Elegoo in het assortiment kunnen worden opgenomen, bijv. Elegoo neptune 3?

2

Digidog 2 jaren geleden in 3D-printer

Geen black Friday aanbiedingen voor 3D Printers bij Digitec?

Digitec is een van de duurste opgeslagen voor 3D printers. :(

3

lionardo 2 jaren geleden in 3D-printer

Raise3D Pro3

Wanneer is de Raise3D Pro3 printer verkrijgbaar bij Digitec?

1

Schrobin 2 jaren geleden in 3D-printer

Complete beginner in 3D printen

Hey iedereen. Ik heb geen idee van 3D printen. Nog niet... xD Kan iemand mij een printer aanbevelen die niet te ingewikkeld en niet al te duur is? En hoe lang gaat 1 kg filament mee? Bedankt ;)

3

yanic.zehnder 2 jaren geleden in 3D-printer

Instapprinter?

Hoi Ik wil graag beginnen met 3D printen, maar ik heb geen idee met welke printer ik moet beginnen. Het zou voor mij belangrijk zijn dat het stil is en niet veel kost. Kan iemand mij iets aanbevelen?

+4

14

sjlyons50 3 jaren geleden in 3D-printer

Nieuwe Creality printers

Dus, nu Creality nieuwe printers heeft aangekondigd, zoals de CR-10 Smart Pro, Ender 3 S1, Sermoon V1 en Sermoon V1 Pro, wanneer kunnen we verwachten dat jullie die gaan voeren? Ook, als je iemand nodig hebt om bijvoorbeeld de Ender 3 S1 en alle hulpstukken te evalueren, neem ik er graag een van je over 😉 Heb al een Ender 3 v2 en Halot One (CL-60) van je gekocht.

5

SchlafMangelNici19 3 jaren geleden in 3D-printer

Elke kubieke Vyper

Wanneer is de Anycubic Vyper verkrijgbaar? Ik zou zeer geïnteresseerd zijn

2

Fisch11 3 jaren geleden in 3D-printer

Prijs Anycubic Mega X

Waarom werd de Anycubic Mega X binnen 3-4 dagen 80,- duurder? Vooral omdat het een artikel is/was dat uit voorraad leverbaar is....

1

Anonymous 3 jaren geleden in 3D-printer

Printer van Kywoo 3D

Waarde digitec Team Ga na of de 3D printers van Kywoo 3D geschikt zijn voor jouw assortiment. De mechanica van de printers is zeer stabiel, precisie-assen en een lineaire geleider zijn ingebouwd. De ondersteuning van het nog vrij jonge bedrijf is naar verluidt zeer goed. https://www.kywoo3d.com/ Overzicht van voordelen: - Robuuste mechaniek met precisie-assen en lineaire geleidingen - Metaalextruder met directe aandrijving - WIFI-verbinding - Meanwell PSU - Dubbele Z-as (synchroon) - Automatisch nivelleren - 32 bit moederbord Groeten Oliver

1

NKipfer 4 jaren geleden in 3D-printer

Stille 3D-printer voor minder dan 500

Hallo Samen Ik ben op zoek naar een stille 3D-printer. Het zou mijn eerste zijn dus ik zou er een nodig hebben die geschikt is voor beginners. mijn budget zou ongeveer 500 francs zijn Ik hoop dat iemand me kan helpen.

3

Gundrud Gabelbart 4 jaren geleden in 3D-printer

Drukmethoden - standaardisatie

Kunnen dezelfde drukmethoden niet gegroepeerd worden? Als ISO/ASTM 52900 als model zou worden genomen, zouden de FDM, FFF en PJP methoden worden samengevoegd in de categorie Materiaal Extrusie (SLA en DLP worden Vat Fotopolymerisatie). Zou het filteren gemakkelijker maken... Vrolijk Pasen!

0

Londimaster 5 jaren geleden in 3D-printer

Wat is jouw favoriete 3D printer?

Er zijn nu tientallen verschillende modellen van vele fabrikanten. Allemaal hebben ze voor- en nadelen.... natuurlijk ;-) Nu wil ik graag van jou weten welke jouw favoriete 3D printer is en waarom? Als je wilt, kun je reageren op de volgende punten: - Argumenten - prijs - Meest overtuigende kenmerken - Waarom zou je de printer aanbevelen? - Filament compatibiliteit - ... Ik kijk uit naar je commentaar. :-)

+1

7

fabio.tschudin 4 jaren geleden in 3D-printer

DnD figuren afdrukken

Ik zoek een manier om mijn eigen figuren voor Dungeons and Dragons te drukken. Prijstechnisch zal ik het waarschijnlijk zonder SLA moeten stellen, ook al zou dat de meest gedetailleerde cijfers opleveren. Ik zou echter graag willen weten of er hier mensen zijn die ervaring en tips hebben met betrekking tot de printer en het gebruikte artwork. LG

2

Winterthur11 4 jaren geleden in 3D-printer

Prusa MINI+

Heeft iemand ervaring met het apparaat?

5

relies_de 4 jaren geleden in 3D-printer

Welke software voor de 3D printer?

Welke software gebruik je en kun je die aanbevelen? Als je niet alleen vooraf ontworpen stukken van het web wilt afdrukken, maar zelf iets wilt ontwerpen, heb je geschikte software nodig om de printer van input te voorzien. Welke software is geschikt voor beginners en/of gevorderden? Bedankt voor je tips!

6

riquet67 4 jaren geleden in 3D-printer

3D-printer kopen

Ik twijfel tussen de Renkforce rf100 XL en de Creality Ender 5 pro. Ze zijn allebei goed beoordeeld, maar ik kan niet beslissen. Bedankt voor je feedback.

1

einkaufen@lammli 5 jaren geleden in 3D-printer

welke folie voor gelaatsschermen (Corona)

welke bij Digitec/Galaxus verkrijgbare folies zijn het meest geschikt voor de borden?

5

siphonophore 5 jaren geleden in 3D-printer

Creality Ender 3 Pro

Goedendag, Zal de Creality Ender 3 Pro ooit in de Digitec Store verkrijgbaar zijn?

3

30 van 50 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor 3D-printer
StartBegin discussie