Antennekabel

8 Discussies voor in Antennekabel

Begin discussie
    traumwanderin 5 jaren geleden in Antennekabel

Ontbrekend filter

Hii Digitec/Galaxus. Voeg het filter toe voor het sorteren van de aansluitingen op de antennekabels. Niet elke antennekabel heeft een coax connector, er zijn ook F connectoren of BNC - als voorbeeld. Als ik iets over het hoofd heb gezien, neem dan gerust contact met me op en verwijder deze opmerking ;) Bedankt :D

5

Anonymous 11 maanden geleden in Antennekabel

SAT-TV ervaring

Op zoek naar concrete ervaring met SAT TV via PC TV tuner, bijv: PC TV kaart van Hauppauge met SAT aansluiting. - Welke SAT-antenne? Meerdere PC's of ontvangers in hetzelfde huis! - Ontvangst van gecodeerde kanalen zoals SRG (SRF1, 2, etc) en AT, DE? Is een ontvanger/set-up box nodig en welke kaarten zijn er nodig? - Kan de ontvanger dan rechtstreeks op de antenne worden aangesloten en kunnen de kanalen vanaf de ontvanger worden doorgegeven aan de PC TV-kaart? Alvast bedankt voor jullie input

0

Anonymous 2 jaren geleden in Antennekabel

Satellietkabel naar analoge omvormer

Ik ben op zoek naar tips voor sat naar analoge converter, omdat de kabel in de muur zit en niet verwijderd kan worden.

1

tinu.heiniger 2 jaren geleden in Antennekabel

Kabel TV

Ik moet een paar dagen overbruggen, vanwege een verandering van provider, met kabel-tv. Wij hebben een Sony kd-55xe8096b. Wat voor kabel heb ik nodig? Is alleen de kabel nodig of heb ik ook andere apparatuur nodig?

0

julie.maechler 3 jaren geleden in Antennekabel

Welke kabel?

Welke antennekabel raadt u aan voor een UPC TV box? De meegeleverde kabel is helaas te kort voor de nieuwe plaats van de TV.

1

kaouet 4 jaren geleden in Antennekabel

Coaxkabel 85 of 90db?

Welke coaxkabel moet ik kiezen om een technisat s6 dt ontvanger aan te sluiten op de antenneaansluiting in de muur (harkantenne op het dak), een 85 of 90db kabel?

2

Anonymous 4 jaren geleden in Antennekabel

Zoekartikel antennekabel SMA Mannelijk / SMA Mannelijk

Ik zoek een antennekabel met de twee mannelijke SMA-connectoren. Na diverse zoektochten kan ik er geen vinden.

3

ludwigtitl 6 jaren geleden in Antennekabel

Kabelstekker Hama CHF 6.00

Als iemand deze stekker kan gebruiken, is hij wereldkampioen. Zelfs als je de klemmoer inkort, is er geen klemmend effect. Bovendien kun je dit product met de hand te strak aandraaien. De draad is te zwak. Waar is de kwaliteitscontrole van Digitec. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in dit bedrijf.

2

Orde van de
discussies

8 van 8 discussies

Naar boven
Forum voor Antennekabel
StartBegin discussie