Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

CI Module + Betaal TV

7 Discussies voor in CI Module + Betaal TV

Begin discussie
    Jarmorini 9 jaren geleden in CI Module + Betaal TV

Module CI

Goedemorgen, ik wilde weten of er CI modules zijn waar het mogelijk is om 2 kaarten tegelijk in te steken, omdat er 2 verschillende kaarten nodig zijn om Zwitserse en Mediaset kanalen te bekijken. Hartelijk dank, vriendelijke groeten Dario

+4

9

christian.bugnard 4 jaren geleden in CI Module + Betaal TV

Welke CI+ module en kaart voor SRF en TSR en Duitse kanalen?

Hallo, ik heb een TV-toestel LG TV 32LM6300PLA GER met een PCMCIA kaartslot 100x55x5mm. Ik heb ook een Kathrein DVB-T2 antenne op het schip in Basel. Welke CI+ module en welke kaart heb ik nodig om de SRG kanalen SRF en TSR, en de Duitse kanalen te bekijken? Bedankt voor de hulp

3

jean-pierre.bregnard 7 jaren geleden in CI Module + Betaal TV

Betaal TV

Is het mogelijk het abonnement van mijn kaart dat op 05.10 afloopt te verlengen door nu al te betalen

2

Midnite 7 jaren geleden in CI Module + Betaal TV

CAM-module

hoi, kan deze kaart alle nagravision 3 satellieten decoderen?

0

Midnite 7 jaren geleden in CI Module + Betaal TV

Compatibiliteit

Hallo, kunnen deze kaarten alle nagravision 3 satellieten decoderen?

0

renato.bonanno 9 jaren geleden in CI Module + Betaal TV

niet-aankoop

Ik wilde cam +card kopen, maar kon dat niet omdat ik Italiaans staatsburger ben en geen adres in Zwitserland heb. Toch wil ik graag de SGR SSR-programma's volgen. Is er een mogelijkheid? Bedankt Renato Bonanno

1

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor CI Module + Betaal TV
StartBegin discussie