TV-ontvanger

30 Discussies voor in TV-ontvanger

Begin discussie
    GeleendPhonix25 6 dagen geleden in TV-ontvanger

Geen Digitenne meer maar....?

Binnenkort vervalt ons digitenne abonnement bij kpn.com omdat we overgaan op solcon (dochteronderneming van kpn). Omdat digitenne niet bij solcon mee kan, en we anders per maand ruim Euro 16,00 los moeten betalen, zoek ik een ontvanger met antenne/schotel die we op de camping (Nederland, Hardenberg), tegen bosrand, en waar wij van begin april tot eind okt/begin november gebruik van maken. Welke andere mogelijkheden kunnen wij hiervoor gebruiken, al heb ik al een losse buiten antenne met aansluiting voor coaxkabel. Ontvang heel graag mogelijkheden die er vast wel zijn.

1

igormarkov 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Entertainment IPTV

Hallo. Ik wilde de gemeenschap vragen of er redelijke oplossingen zijn in Zwitserland. Dus over het "probleem": Ik kijk zelden tv (of liever helemaal niet), behalve op Netflix. En wat ik kijk moet minstens HD kwaliteit zijn. Ik wil graag kijken naar Discovery, History en dergelijke, eigenlijk wat er beschikbaar is in het Teleclub Family pakket. Teleclub biedt het Family pakket aan voor 15 CHF, en dat is prima. Helaas alleen in combinatie met UPC, Sunrise of Swisscom. Met Sunrise krijg je in totaal minstens 85 CHF (met 50 Mbit Internet). Bij Quickline 47,- per maand met TV M (naast het internetcontract, 59,-, 100 Mbit). Bij Swisscom 85,- (Internet + TV S + Family), bij 200 Mbit krijg je 100,-. Wilmaa, Zattoo en co. kun je sowieso vergeten. Zoals ik het zie is er geen andere manier om deze kanalen in HD te streamen? (afgezien van dubieuze IPTV-aanbieders die niet eens redelijk in SD draaien). Groeten Igor

+1

8

mohamohavv 1 jaar geleden in TV-ontvanger

Abonnement voor mijn Samsung televisie

Hallo, ik wil graag een abonnement afsluiten voor mijn Sony TV. Mijn vriend raadt deze website aan. Is deze betrouwbaar? : https://iptvswitzerland.ch

1

pat050 3 jaren geleden in TV-ontvanger

TV-ontvanger voor projector

Hallo Gemeenschap Ik zoek naar antwoorden hier in de gemeenschap, misschien kan iemand helpen. Ik woon in Zug en de belangrijkste kabelaanbieder is Quickline. Nu heb ik het abonnement gedowngraded en dus werkt het Quickline TV kastje niet meer om TV te kijken (een grapje). Nou ja, in de kamer met de TV maakt het niet uit, want ik kan de TV gewoon met de coaxkabel aansluiten en de programma's op de TV bekijken. Maar in de woonkamer heb ik een beamer en nu heb ik iets nodig met een TV-tuner om de TV-programma's te bekijken. Kan iemand iets aanbevelen, zo mogelijk onder de 100? De nvidia ziet er cool uit, maar ik denk dat hij wat te duur is. Eigenlijk ben ik vooral geïnteresseerd in de tv-programma's, maar als het apparaat ook verbinding zou kunnen maken met mijn NAS, zou dat natuurlijk geweldig zijn, maar het hoeft niet. Groeten Patrick

3

Joel Jira 6 jaren geleden in TV-ontvanger

Advies zoeken bij het kopen van een TV-tuner/mediatuner

Ik gebruik momenteel een Sony Bluray speler als Netflix streamer. Als uitvoerapparaat wordt een 3D-projector gebruikt. Nu zoek ik een TV tuner waarmee ik TV kan kijken via de kabelaansluiting. Het apparaat moet ook Netflix ondersteunen en Wi-Fi aan boord hebben. Welke apparaten komen in het geding? Mijn instelling: Soundbar vooraan 3x Mini HDMI/ 1x optical in. 1x TV out. Blu-Ray 1x HDMI uit, WLAN Projector 3x HDMI in, 1x DVI in

2

brigitte.wendel 3 jaren geleden in TV-ontvanger

Zoek Sat-ontvanger met minstens 2 tuners, tijdverschuiving en kaartlezer voor Zwitserse kaart

Ik zie mijn weg niet door het hele oerwoud van satellietontvangers. Wie kan mij een apparaat aanbevelen waarmee ik een programma tegelijk kan opnemen en bekijken? Tijdverschuiving moet ook mogelijk zijn. (Harde schijf of extern maakt niet uit). Ik heb ook een sleuf nodig voor de kaart voor de CH-kanalen. Veel dank voor de hulp 🙏

4

cadaerd 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Toepassing vergelijkbaar met IPTV.

Ik wil een toepassing gebruiken om tv-programma's zoals IPTV te bekijken. Ik heb op veel plaatsen gezocht en heb opties als: Mobdro, showbox, netflix, ... maar ik weet niet welke app ik moet gebruiken.

5

nuclearcity 6 jaren geleden in TV-ontvanger

IP-televisie (IPTV)

Hallo, Ik wil graag de kanalen ontvangen via "Smart IPTV", d.w.z. een app op de Samsung Smart TV, en zo in de toekomst TV kijken via internet, zodat voor de klassieke TV-aansluiting niet meer betaald hoeft te worden. Ik ben NIET op zoek naar een gratis URL, maar ik ben benieuwd wat de leden van de gemeenschap die IPTV gebruiken kunnen aanbevelen. Welke aanbieders gebruik je? Ik betaal ook graag een bepaalde prijs voor een goede aanbieder met een redelijke kwaliteit. Ik ben vooral geïnteresseerd in: - Zwitserse zenders - Teleclub - Duits/Oostenrijkse zenders - Franse zenders - Sport 1 of Sport 1+ Is iemand bekend met https://www.genip.tv? Verdere aanbevelingen? Dank aan allen.

+5

18

kaouet 4 jaren geleden in TV-ontvanger

Welke DTT-ontvanger moet je kiezen?

Welke DTT decoder moet ik kopen om HD kanalen te ontvangen met een harkantenne? Er is een keuze en ik wil niet het verkeerde model kiezen.

1

Anonymous 9 jaren geleden in TV-ontvanger

Koop criteria satellietontvanger

Ik heb thuis satelliet-tv. Nu wil ik een nieuwe TV kopen (UHD) en heb ik een ontvanger nodig die deze kwaliteit doorgeeft. Waar moet ik op letten bij het kopen?

3

nuclearcity 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Goede Android TV Box voor Zattoo en m3u8 IPTV

Hallo Ik zoek een betrouwbare, goedkope (ca. 100,-) Android TV box, die maar 2 dingen moet kunnen. Het moet namelijk de volgende apps betrouwbaar kunnen draaien: 1. Zattoo 2. slimme IPTV https://play.google.com/store... Kan iemand van jullie een van deze dozen aanbevelen voor dit gebruiksbereik? https://www.digitec.ch/de... Bedankt voor eventuele tips.

4

michael 4 jaren geleden in TV-ontvanger

Droomdoos TWEE

Wanneer zal Digitec de TWO in zijn programma opnemen?

1

goostu 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Blijf oude televisie gebruiken

Ik heb een oude TV met geïntegreerde DVD-speler in mijn hobbykamer. Ik heb het jarenlang alleen met dvd's gebruikt. Nu wil ik "normale" TV kijken. Het zoeken naar kanalen vindt geen kanalen. Heb ik nu een of andere univormige signaalomzetter nodig? Wat voor soort? De toverdoos hoeft niets te kunnen, behalve omzetten. Bedankt voor alle tips!

8

Shadowchild 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Sat Ontvanger met apps

Ik heb een HD TV die alleen een dvb-s aansluiting heeft. Ik wil het niet weggooien, want het werkt nog prima. Helaas zijn youtube en andere apps niet meer beschikbaar voor het apparaat. Nu wil ik een satellietontvanger kopen waarop apps als youtube, netflix en disney+ draaien. Maar de ondersteuning moet langer meegaan dan 2-3 jaar, ik wil niet zo snel een nieuwe kopen. Maar ik heb geen idee van de runtimes van de apparaten. Zou erg blij zijn met hulp. Ps met wifi aan boord zou ook goed zijn.

1

Anonymous 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Zoek Android voor Fehrnseher

Hallo, op zoek naar een box met Android (minstens 8) om Zatto (App) of andere te bekijken, op mijn oude TV toestel. Ps. Nvidia Shild is te duur voor mij! Het moet een afstandsbediening en wifi hebben. Kan iemand mij helpen? Ik zoek onder de categorie TV-ontvanger.... Ik kan niets goeds vinden...

3

Anonymous 5 jaren geleden in TV-ontvanger

4x DVB-C + GBit LAN?

Zijn er DVB-C ontvangers (Conax) met 4x kabeltuner en GBit LAN? Bedankt!

3

msporti 7 jaren geleden in TV-ontvanger

Zatoo met afstandsbediening

Hallo, ik ben een klant van Zatoo. Ik gebruik het graag op kantoor of in de trein. Ik heb ook een tv in mijn hobbykamer die ik af en toe gebruik via Chromecast. Nu hebben we een weekendhut waar ik een huisverbinding met mobiel internet wil vermijden, dus wil ik Zatoo ook daar gebruiken, maar wel met een afstandsbediening, dus zonder de hele tijd de mobiele telefoon naast me te hebben. Is een Android TV box een oplossing en welk onderdeel raad je aan?

7

kellernet 5 jaren geleden in TV-ontvanger

Welke SAT-ontvanger voor SRG en Skylink-kaart?

Ik zie mijn weg er niet helemaal in. Ik zoek een eenvoudige satellietontvanger voor mijn twee kaarten van SRG en Skylink (ICE). Wat zijn de vereisten voor de smartcardlezers? Welke ontvanger (met CI-modules) zou je aanbevelen?

0

jackmac 6 jaren geleden in TV-ontvanger

DVB-T uitschakelen

Hallo samen Omdat DVB-T in Zwitserland wordt uitgeschakeld, zoek ik een alternatief zonder abonnement. Is er een apparaat waarmee ik de SRG-kanalen via internet (geen Zattoo of Wilma) en/of met een app kan ontvangen? Wat kun je aanbevelen?

1

mrfrischi 6 jaren geleden in TV-ontvanger

4K filter

Ongeveer 8 maanden geleden deed ik de suggestie dat een 4K filter een aangename zaak zou zijn. Helaas lijkt Digitec niet geluisterd te hebben. Ik vind dat erg jammer, want het zou het zoeken een stuk gemakkelijker maken.

1

Anonymous 7 jaren geleden in TV-ontvanger

TV-ontvanger

Hallo samen In het verleden had ik tv-abonnementen van Swisscom of UPC. Vanwege het infrequente gebruik heb ik dit opgezegd en als ik dat deed, keek ik Netflix of zelden Zattoo. Maar nu met het WK voetbal en de tijdsvertraging met Zattoo, dacht ik eraan om de regionale zenders via de antenne te ontvangen. Van dit deel heb ik echter geen enkel idee. Daarom kocht ik de OPTICUM OHD750 (DVB-T/T2 & DAB+ antenne) en realiseerde me toen pas dat ik tussen de antenne en de TV nog een kastje nodig heb dat de antenne ook met 5V voedt. Nu zijn er verschillende apparaten en ben ik op zoek naar een goedkoop product dat mijn antenne-aankoop weer de moeite waard maakt :) Hartelijk dank voor uw hulp.

0

mrfrischi 7 jaren geleden in TV-ontvanger

4K filter

Helaas is er geen 4K filter voor de digitale TV ontvangers, wat super handig zou zijn bij het zoeken. Aangezien dit model voor mij in de toekomst eerder in aanmerking komt.

2

TV ontvanger / PVR gezocht

Hallo allemaal Ik zoek een vervanger voor de Reycom REC 100 box, omdat Windows 8.1 MediaCenter niet langer ondersteund wordt. Gewenst zou zijn: - Ontvangst van Kabelcom-kanalen - 4K - EPG - Timeshift - Meer dan één tuner - PVR (meerdere programma's tegelijk, serie-opname, ondersteuning voor harde schijf of SSD) Welk apparaat kun je me aanbevelen? Hartelijk dank!

0

aLiUestel 7 jaren geleden in TV-ontvanger

Android TV Box

Hoi jongens. Ik ben een fan van het Android OS, maar weet niet zeker hoe het werkt op tv-boxen. Ik overweeg er een te kopen die Netflix, Zattoo, Wilmaa of Teleboy kan installeren. Heeft iemand ervaring of heeft er een thuis?

0

Kijk naar kanalen via Wifi.

Weet iemand of een tv-box N24, n-tv (de), HRT 1-4 en andere zenders uit het ex-Yu-gebied via een hotspot kan streamen vanaf de iPhone, zodat men comfortabel met de afstandsbediening kan werken. Veel dank bij voorbaat.

1

Dominic1234567 8 jaren geleden in TV-ontvanger

Alternatief voor Horizon Box van UPC

Welke TV box is geschikt als vervanger van de Horizon Box?

0

Vonsi84 8 jaren geleden in TV-ontvanger

Digitale TV-ontvanger met Swisscom TV

Hallo samen Ik ben op zoek naar een digitale TV-ontvanger die de Android app voor Swisscom TV kan gebruiken, heeft iemand ervaring met hoe ik dit het beste kan implementeren? Bedankt voor de discussie.

1

Anonymous 8 jaren geleden in TV-ontvanger

Swisscom TV / Qickline TV

Hallo allemaal... stomme vraag... Op zoek naar een goed/zeer goed alternatief voor Swisscom TV 2.0 is gewoon te duur, Digitale TV Ontvanger de oplossing? Ontvanger uitpakken, internet aansluiten en gaan? Alle kanalen beschikbaar? Ik heb geen SAT en wil geen SAT, maar mik op een internetabonnement en goed....

1

bewert01 9 jaren geleden in TV-ontvanger

Satellietontvangst

Ik ben geïnteresseerd in een Grundig TV 22 VLE 5520 GB, 55 cm, 12 Volt. Welke satellietontvanger (indien mogelijk 12 V) hoort erbij?

1

Anonymous 9 jaren geleden in TV-ontvanger

Nieuwe aankoop satellietontvanger

Eind februari stopt SFR met het analoge signaal via de satelliet, dus heb ik een digitale satellietontvanger nodig. Hij hoeft niet veel gimmicks en functies te hebben (de TV staat in een vakantiehuis), maar het moet toch mogelijk zijn om de SRF-kanalen te ontvangen en de configuratie en menunavigatie moeten eenvoudig zijn. 1. welke ontvanger wordt aanbevolen? 2. er is al een Sat-Access kaart van het type PC 5.0 beschikbaar. Kan dit ook gebruikt worden in de nieuwe ontvanger? Of zijn bepaalde ontvangers SRF-compatibel zonder kaart? Zo ja, welke? Bedankt!

0

Orde van de
discussies

30 van 30 discussies

Naar boven
Forum voor TV-ontvanger
StartBegin discussie