Bluetooth-ontvanger met 2,5 mm plug
Hallo, mijn ontvanger heeft een 2,5 mm aansluiting om externe apparaten voor de geluidsinstallatie aan te sluiten. Er wordt een adapterkabel met een 2,5 mm stekker en een 3,5 mm aansluiting meegeleverd (het apparaat heet AudioLink XT). Kent iemand een ontvanger die rechtstreeks kan worden aangesloten via een 2,5 mm stekker? Alternatief: Een ontvanger met een aansluiting voor een 3,5 mm stekker. Het apparaat moet aan de volgende voorwaarden voldoen, hoewel ik hier niet op alle specificaties kan filteren: -Het apparaat moet bediend kunnen worden met knoppen (geen touchscreen). -Als de zender en ontvanger in één apparaat zitten, moet je deze modus kunnen veranderen met een knop, of schuifschakelaar etc., in ieder geval iets mechanisch. -Stroomvoorziening: Werkt op batterijen, oplaadbaar via USB-C (een filter zou erg fijn zijn). -Profielen: SBC, aac, HFP, AVRC (als het betere kwaliteit is, maakt het niet uit, LC3-apparaten zullen waarschijnlijk niet beschikbaar zijn met Bluetooth LE-audio). -Het moet signalen kunnen ontvangen van 2 apparaten: een smartwatch en een smartphone. -Ik wil graag oproepen kunnen aannemen van een zendend apparaat, bijvoorbeeld een smartphone, ook blind. De knoppen zijn belangrijk omdat ik als blinde geen touchscreens kan gebruiken en informatie op een display moeilijk te lezen is. Op dit moment raak ik in de war van de 3,5 mm jack in/out: de signalen komen van buitenaf het apparaat binnen en gaan via de jack naar buiten de ontvanger in? Is het in of uit wanneer de ontvanger is aangesloten op een apparaat dat geen Bluetooth ondersteunt? Hartelijk dank voor uw advies. nsb1990
0