Smartphone beschermfolie

18 Discussies voor in Smartphone beschermfolie

Begin discussie
    Anonymous 3 maanden geleden in Smartphone beschermfolie

Iphone 16 Pro beschermglas met privacy en matte afwerking

Hallo, ik ben op zoek naar een goed beschermglas voor een Iphone 16 pro. Privacyglas met matte afwerking, kan ook zonder matte afwerking als die er niet is.

1

Markus50 9 maanden geleden in Smartphone beschermfolie

SBS cameralens beschermer

Als ik de cameralensbeschermer voor de iPhone 16 Pro gebruik, kan ik de Apple Silicone Case met MagSafe dan zonder problemen gebruiken/bevestigen?

0

Panthera_ 1 jaar geleden in Smartphone beschermfolie

S23 Ultra beschermfolie zonder cameragat

Hallo, ik ben op zoek naar een beschermfolie / gepantserd glas voor mijn S23U die niet zo'n lelijke camera-uitsparing heeft en vingerafdrukken ondersteunt.

0

Anonymous 1 jaar geleden in Smartphone beschermfolie

Schermbeschermer met vingerafdruk voor de Galaxy s24

Kent iemand een screenprotector (glas of folie) die werkt met de vingerafdruk van de Samsung S24 (Ultra)?

3

Alberto F 1 jaar geleden in Smartphone beschermfolie

Whitestone Dome S24 Ultra

Wanneer zijn ze beschikbaar? Een update graag :)

1

alex 2 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Whitestone Koepelglas

Kun je deze producten niet in je assortiment opnemen? Dit is waarschijnlijk de beste schermbeschermer die op de markt verkrijgbaar is.

6

benji.schuetz82 1 jaar geleden in Smartphone beschermfolie

Pixel 8 Pro

Komt de Crocfol voor de Pixel 8 Pro ook in het assortiment? Verkrijgbaar op Amazon vanaf 16.10. maar geen levering naar Zwitserland.

1

Anonymous 2 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Eiger pantzerglas

Komt het eiger pantzer glas niet eerder in het assortiment dan de samsung s23?

1

marcel 2 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Beschermfolie Pixel 7

Wat voor beschermfolie kun je aanbevelen voor een Google Pixel 7? Helaas lees ik geen recensies of slechte en ben ik nogal onzeker. Hartelijk dank!

7

missanne-laure 3 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Beschermende film

Verkoopt u een screenprotector die compatibel is met de Samsung S20 FE waarmee het mogelijk is de telefoon met de vingerafdruk te ontgrendelen?

2

MedowsGomes 4 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Hebben we nog schermbeschermers nodig? Wat is jouw ervaring om protector-vrij te gaan?

Ik gebruik mijn Moto Z Play dus al sinds ik hem heb met een matte screenprotector. Ik ben gewend geraakt aan het gevoel ervan en ik hou ervan hoe ik mijn eigen reflectie niet meer zie in mijn telefoon. Het was echter een beetje versleten, dus trok ik het eraf om het te vervangen. Maar toen keek ik naar het scherm en merkte hoeveel beter het er zonder beschermer uitziet! Daarom twijfel ik of ik het zo moet houden, maar ik ben nog steeds in paniek omdat ik niet zeker weet of het scherm microkrasjes kan oplopen (en, je weet, ongelukjes gebeuren ook). Dus nu weet ik niet zeker of ik voor de zekerheid nog een screenprotector moet aanbrengen om mezelf niet te zien of het er gewoon af moet laten om te kunnen genieten van AMOLED-goedheid. Wat is jullie ervaring?

1

Anonymous 4 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Witsteen Domeglas

Goede dag Kun je Whitestone Domeglass kogelvrije glazen aan je assortiment toevoegen? Ik heb er een gekocht voor mijn Oneplus 7 pro en ik ben meer dan tevreden. Ik denk dat deze productlijn een geweldige aanvulling zou zijn op het assortiment van Digitec.

0

Anonymous 6 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Beschermfolie voor Samsung Galaxy A70

Bestaat er een beschermfolie voor de Samsung Glaxy A70? Ik kan er geen vinden...Bedankt voor jullie antwoorden

2

Alkros 7 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Whitestone gehard glas

Verkoopt u whitestone gehard glas voor note 8? Ze zijn als de beste op de markt op dit moment en het is erg moeilijk om ze in Zwitserland te hebben.

2

Widestorm 7 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Whitestone Koepelglas

Ik vroeg me af of het mogelijk is deze screenprotector in het assortiment op te nemen. Ze zijn iets duurder en ingewikkelder aan te brengen dan conventioneel gepantserd glas, maar ze hebben een veel beter effect en tasten het beeld praktisch niet aan. Het verbaast me dat dit merk nog niet in Zwitserland verkrijgbaar is.

2

anterdogan 7 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

Kogelvrij glas voor Galaxy S8 zonder zwarte rand?

Hé Ik gebruik momenteel dit kogelvrije glas voor mijn Galaxy S8: Displex Real Glass 3D (1piece, Galaxy S8) Ik stoor me echter aan de zwarte rand van deze film, omdat die een deel van de weergave bedekt. Ik begrijp dat de lijm erachter zit, maar bij mijn iPhone 7 had ik een kogelvrij glas waarbij de hele folie/glas plakte en niet alleen de rand... Is er iets voor de Galaxy S8? Bedankt

1

Lomboz 8 jaren geleden in Smartphone beschermfolie

HTC 10 Pantserbeschermingsfolie

Komt er een beschermfolie voor de HTC 10? Aangezien ik tot nu toe nooit echt slim met mijn telefoons ben geweest, zou all-round beveiliging echt nuttig en geruststellend zijn.

4

Orde van de
discussies

18 van 18 discussies

Naar boven
Forum voor Smartphone beschermfolie
StartBegin discussie