Iphone 16 Pro beschermglas met privacy en matte afwerking
Hallo, ik ben op zoek naar een goed beschermglas voor een Iphone 16 pro. Privacyglas met matte afwerking, kan ook zonder matte afwerking als die er niet is.

1
Hallo, ik ben op zoek naar een goed beschermglas voor een Iphone 16 pro. Privacyglas met matte afwerking, kan ook zonder matte afwerking als die er niet is.
1
Als ik de cameralensbeschermer voor de iPhone 16 Pro gebruik, kan ik de Apple Silicone Case met MagSafe dan zonder problemen gebruiken/bevestigen?
0
Hallo, ik ben op zoek naar een beschermfolie / gepantserd glas voor mijn S23U die niet zo'n lelijke camera-uitsparing heeft en vingerafdrukken ondersteunt.
0
Kent iemand een screenprotector (glas of folie) die werkt met de vingerafdruk van de Samsung S24 (Ultra)?
3
Wanneer zijn ze beschikbaar? Een update graag :)
1
Kun je deze producten niet in je assortiment opnemen? Dit is waarschijnlijk de beste schermbeschermer die op de markt verkrijgbaar is.
6
Komt de Crocfol voor de Pixel 8 Pro ook in het assortiment? Verkrijgbaar op Amazon vanaf 16.10. maar geen levering naar Zwitserland.
1
Komt het eiger pantzer glas niet eerder in het assortiment dan de samsung s23?
1
Wat voor beschermfolie kun je aanbevelen voor een Google Pixel 7? Helaas lees ik geen recensies of slechte en ben ik nogal onzeker. Hartelijk dank!
7
Verkoopt u een screenprotector die compatibel is met de Samsung S20 FE waarmee het mogelijk is de telefoon met de vingerafdruk te ontgrendelen?
2
Ik gebruik mijn Moto Z Play dus al sinds ik hem heb met een matte screenprotector. Ik ben gewend geraakt aan het gevoel ervan en ik hou ervan hoe ik mijn eigen reflectie niet meer zie in mijn telefoon. Het was echter een beetje versleten, dus trok ik het eraf om het te vervangen. Maar toen keek ik naar het scherm en merkte hoeveel beter het er zonder beschermer uitziet! Daarom twijfel ik of ik het zo moet houden, maar ik ben nog steeds in paniek omdat ik niet zeker weet of het scherm microkrasjes kan oplopen (en, je weet, ongelukjes gebeuren ook). Dus nu weet ik niet zeker of ik voor de zekerheid nog een screenprotector moet aanbrengen om mezelf niet te zien of het er gewoon af moet laten om te kunnen genieten van AMOLED-goedheid. Wat is jullie ervaring?
1
Goede dag Kun je Whitestone Domeglass kogelvrije glazen aan je assortiment toevoegen? Ik heb er een gekocht voor mijn Oneplus 7 pro en ik ben meer dan tevreden. Ik denk dat deze productlijn een geweldige aanvulling zou zijn op het assortiment van Digitec.
0
Bij voorbaat dank
2
Bestaat er een beschermfolie voor de Samsung Glaxy A70? Ik kan er geen vinden...Bedankt voor jullie antwoorden
2
Verkoopt u whitestone gehard glas voor note 8? Ze zijn als de beste op de markt op dit moment en het is erg moeilijk om ze in Zwitserland te hebben.
2
Ik vroeg me af of het mogelijk is deze screenprotector in het assortiment op te nemen. Ze zijn iets duurder en ingewikkelder aan te brengen dan conventioneel gepantserd glas, maar ze hebben een veel beter effect en tasten het beeld praktisch niet aan. Het verbaast me dat dit merk nog niet in Zwitserland verkrijgbaar is.
2
Hé Ik gebruik momenteel dit kogelvrije glas voor mijn Galaxy S8: Displex Real Glass 3D (1piece, Galaxy S8) Ik stoor me echter aan de zwarte rand van deze film, omdat die een deel van de weergave bedekt. Ik begrijp dat de lijm erachter zit, maar bij mijn iPhone 7 had ik een kogelvrij glas waarbij de hele folie/glas plakte en niet alleen de rand... Is er iets voor de Galaxy S8? Bedankt
1
Komt er een beschermfolie voor de HTC 10? Aangezien ik tot nu toe nooit echt slim met mijn telefoons ben geweest, zou all-round beveiliging echt nuttig en geruststellend zijn.
4