Smartphonehoes

56 Discussies voor in Smartphonehoes

Begin discussie
    matthieu84 3 maanden geleden in Smartphonehoes

Viervoudig MAG hoesje voor iPhone 16e

Is het geplant dat de MAG Case van Quad Lock voor de iPhone 16e ook in het Sortiment verkrijgbaar is? Waarom wel, waarom niet? https://www.quadlockcase.eu/de...

2

LegolaRosa94 6 maanden geleden in Smartphonehoes

Resistent hoesje voor Apple iPhone14

Ik ben op zoek naar een stevig telefoonhoesje voor de iPhone14, dat bescherming biedt bij vallen. Zijn er betere keuzes dan andere of zijn er suggesties?

0

domidomiw 11 maanden geleden in Smartphonehoes

Samsung S22+ waterdichte hoes of cover

Hallo samen Ik ben op zoek naar een waterdicht hoesje (alternatieve cover) voor de Samsung S22+ (6,6 inch). Wat kunnen jullie aanbevelen? Het geheel is nodig om onderwater foto's te maken in de zee. Heel erg bedankt :)

2

Anonymous 1 jaar geleden in Smartphonehoes

Nevox Carbon Series iPhone 15 (pro Max)

De afgelopen jaren waren de hoesjes uit de Nevox Carbon Series verkrijgbaar voor de respectievelijke iPhone modellen, zal dit op een gegeven moment ook het geval zijn voor de 15 modellen serie?

3

Anonymous 8 maanden geleden in Smartphonehoes

Caudabe mouwen in het assortiment?

Beste Digitec Team, Ik heb op internet veel gezien over hoesjes van Caudabe. Ik wil graag de Synthesis case voor de iPhone 16 Pro uitproberen. Is er een kans dat deze in het assortiment wordt opgenomen?

0

Hamdii01 1 jaar geleden in Smartphonehoes

Quad Lock MAG hoesje voor S24 Ultra

Komt het Quad Lock MAG hoesje voor de S24 Ultra binnenkort/ooit naar Digitec? De mobiel is al een hele tijd uit, het verbaast me dat hij nog niet verkrijgbaar is. Volgens de fabrikant is hij al verkrijgbaar.

2

SenseiAmCe 1 jaar geleden in Smartphonehoes

UAG Enveloppen

Worden er ook UAG hoesjes voor de Galaxy S24 aan het assortiment toegevoegd? Zo ja. Wanneer?

2

Arleider 2 jaren geleden in Smartphonehoes

Mogelijkheid om Quadlock casebacks van de Pixel 6a te kopen

Komt er ooit een caseback voor de Pixel 6a? Gezien de lage prijs van de telefoon ga ik hem gebruiken als GPS voor mijn auto en vooral mijn fiets. Ik dacht eraan om de Universal te nemen, maar ik vertrouw hem niet op de motor met de vele trillingen op landwegen.

2

P_D_5594 2 jaren geleden in Smartphonehoes

Pitaka Covers voor S23 Ultra

Wanneer komen er Pitaka koffers voor de S23 Ultra in het assortiment?

2

dominicernst 2 jaren geleden in Smartphonehoes

Originele Google Cases voor Pixel 7 Pro

Beste digitec team, Gaan jullie ook de originele hoesjes voor de nieuwe Google smartphones (Pixel 7 & 7 Pro) in jullie assortiment opnemen? Bij voorbaat dank voor een antwoord.

1

ErfriedL 2 jaren geleden in Smartphonehoes

Passen de hoesjes voor de Samsung A52 ook op de A52's?

Hallo allemaal, Ik heb een A52s besteld bij de winkel en wil graag een bijpassende boekomslag bestellen. Maar er is er maar één beschikbaar voor de A52's. Passen die voor de A52's ook? Dat zou me enorm helpen.

1

CosBe 2 jaren geleden in Smartphonehoes

Buitenhoes met riemklem

Vriendelijke groet, Ik zoek een buitenhoesje met riemclip voor de iPhone 12/13 mini. Vergelijkbaar met Otterbox Defender, maar dan met glasbescherming. Wie heeft er een tip? Groeten en bedankt!

0

Anonymous 3 jaren geleden in Smartphonehoes

SP Connect Cover voor Samsung Galaxy S22

Beste Digitec team - Zijn er prognoses over wanneer de SP Connect hoesjes die compatibel zijn met de Samsung Galaxy S22 serie beschikbaar zullen zijn? Ik wacht met spanning af...

1

Astp1 3 jaren geleden in Smartphonehoes

Caseologie Gevallen

Beste Gemeenschap Caseologiegevallen zijn erg populair in de Engelstalige wereld. Ik vind het ontwerp van de koffers geweldig en de kwaliteit moet ook goed zijn als deze koffers vaak worden aanbevolen. Omdat ik graag een Caseology koffer zou willen hebben, maar de verzendkosten me afschrikken, wilde ik de gemeenschap en Digitec vragen of jullie vinden dat Digitec Caseology koffers in zijn assortiment moet opnemen?

5

Eger-romp

Eiger - Samsung Galaxy S21 5G Avalanche Case Waterproof Outdoor Protective Cover IP68 (EGCA00279) - Zwart kan toch worden toegevoegd aan het assortiment

1

Ph0enix77 3 jaren geleden in Smartphonehoes

'Wiebelvrije' beschermhoes voor iPhone 13 Pro Max

Is er een beschermhoesje voor de nieuwe iPhone 13 Pro Max dat aan alle volgende criteria voldoet? - MagSafe - Valbestendig - Overhangende randen om het beeldscherm te beschermen - Overhangende randen om de camera te beschermen, maar graag zo dat de telefoon niet trilt als hij op een vlakke ondergrond ligt.

7

p_weber22 3 jaren geleden in Smartphonehoes

Xiaomi Mi 11 5G

Hallo Ik ben op zoek naar een geschikt SP Connect hoesje voor een Xiaomi Mi11 smartphone. Weet iemand of er iets geschikts is? Hartelijk dank

0

Peak Design Mobiel

Komt de Peak Design Mobile beschermhoes met accessoires in het assortiment?

1

calgia 3 jaren geleden in Smartphonehoes

iPhone 7 goede hoes 360° bescherming

Hallo Heeft iemand een goed hoesje dat 360° beschermt en niet te duur is en op een iPhonoe 7 past? Ik zoek er een voor een iPhone 7. LG calgia

1

lukasfaehndrich 3 jaren geleden in Smartphonehoes

One Plus Noord 2

Weet iemand of er een passende beschermhoes/case is voor de nieuwe One Plus North 2?

2

FredWBeck 4 jaren geleden in Smartphonehoes

Redmi 9T accessoires moeilijk te vinden

De Redmi 9T is niet opgenomen in de zoektocht naar smartphonehoesjes. Kunnen we aannemen dat alle POCO M3 accessoires ook op de Redmi 9T passen?

1

faegmbh1 4 jaren geleden in Smartphonehoes

IPhone 12 Pro

Is er geen SP Connect hoesje/cover voor de Iphone 12 Pro bij Galaxus?

1

MaRuGa734 4 jaren geleden in Smartphonehoes

Love Mei metalen hoesje voor Galaxy S21+

Love Mei biedt al metalen hoesjes aan voor de Galaxy S21-serie (S21, S21+, S21 Ultra), zal Galaxus die ook aanbieden?

1

schuerwe 4 jaren geleden in Smartphonehoes

Oppo A53s Leren Hoesje

Ik ben op zoek naar een leren hoesje voor Oppo A53s. Grootte van de smartphone. 8x17 cm. Waar kan ik dit product krijgen?

2

CSA Security 4 jaren geleden in Smartphonehoes

Quadlock hoesje voor Samsung Galaxy S21 Ultra 5G

Quadlock biedt al een hoesje incl. regenponcho voor de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Wanneer zijn deze verkrijgbaar bij Digitec?

1

Anonymous 4 jaren geleden in Smartphonehoes

Razer Arctech Pro Samsung Galaxy S21

Hallo, ik heb een vraag: komt de Razer Arctech Pro voor de s21 beschikbaar op Digitec? Bedankt!

1

cyrilhug630 5 jaren geleden in Smartphonehoes

Bijpassend etui met riemclip

Goedemiddag of goedenavond :) Ik zoek een koffer die ik aan mijn riem kan bevestigen. De grootte van mijn mobiele telefoon is 6,67". Ik werk in de bouw en wil daarom altijd bereikbaar zijn, zodat ik achteraf niet naar mijn mobieltje hoef te zoeken als ik het ergens heb laten liggen. Ik zou ook blij zijn met alternatieven of andere opties.

2

martin.gautschi 4 jaren geleden in Smartphonehoes

Galaxy A21

Is er een cover en kogelvrij glas voor de Samsung Galaxy A21?

1

Oxmo 5 jaren geleden in Smartphonehoes

Roxx Cases voor S10E, S10 en S10+ en Apple en Huawei

Ik was een beetje verbaasd dat ik noch hier bij Digi, noch bij Galaxus een enkel hoesje van Roxx kon vinden. Vooral omdat dit veruit de beste hoesjes zijn voor Apple, Huawei of voor de nieuwe S10, S10+ en S10e serie! Hetzelfde geldt voor de hier aangeboden gepantserde hoesjes, die van veel te lage kwaliteit zijn tegen een te hoge prijs en niet van erg hoge kwaliteit zoals Spigen, vooral voor de nieuwere toestellen. Is het mogelijk om deze producten binnen afzienbare tijd in jullie assortiment op te nemen?

3

RoadRunner 5 jaren geleden in Smartphonehoes

Bereik filterfunctie

Ik zoek een smartphonehoesje en wilde dienovereenkomstig filteren in het aanbod van functies. Ik heb gezocht naar standaard en kaartsleuf en magnetische sluiting. Maar in plaats van alleen de gevallen op te sommen die deze functies hebben, toont het alle mogelijke. Hoe kan ik dit veranderen zodat het niet filtert op OR maar op AND?

2

30 van 56 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Smartphonehoes
StartBegin discussie