Mountainbike

4 Discussies voor in Mountainbike

Begin discussie
    romanhürli 4 jaren geleden in Mountainbike

Kleine selectie

Helaas zijn er maar weinig aanbiedingen voor mountainbikes. Ik ben op zoek naar een lichtgewicht fully (cross country) en kan hier helaas niets vinden. Zijn er plannen om het assortiment uit te breiden? Ik zou ook geïnteresseerd zijn in Scott fietsen.

1

horoggo74 6 jaren geleden in Mountainbike

Framehoogte bij 180cm?

Hallo Ik wil graag een mountainbike kopen en wil dat graag weten: Welke framehoogte en eventueel fietsmaat wordt aanbevolen voor een lichaamslengte van 180 cm? Verschilt dit van fiets tot fiets, of is er een specifieke hoogte die voor alle fietsen geldt? Hartelijk dank!

2

agrubner 7 jaren geleden in Mountainbike

MTB aankoop (algemeen)

Aan allen die echt van plan zijn een MTB te kopen via een online winkel: Ik zou nooit online een MTB kopen. Je moet hem uitproberen bij een rijwielhandelaar, want de modellen zijn allemaal verschillend; dat betekent dat XL niet altijd XL is. De merken hebben verschillen en die merk je als je ze uitprobeert. Ik spreek uit ervaring; ik heb drie MTB's (twee fullies en een hardtail). En ik moest ze uitproberen, proefrijden, bergop rijden, over paden, etc.... Alleen als de massa klopt, klopt het rijplezier!

+1

6

Anonymous 8 jaren geleden in Mountainbike

GPS Tracker?

Hallo Digitec gemeenschap Ik heb een nieuwe fiets gekocht omdat mijn oude was gestolen. Nu wil ik een GPS-tracker aan mijn fiets bevestigen. Heeft Digitec iets in de aanbieding dat hiervoor geschikt is? Alvast bedankt voor de antwoorden :D Vriendelijke groeten

3

Orde van de
discussies
Forum voor Mountainbike
StartBegin discussie